Secar kon Simba niet vinden, dus liep hij naar Mara en ook Simba. ''Mama, ik heb een idee, kunnen we mischien aan Ibon vragen of hij ons wilt helpen?, Ik weet dat je hem niet mag, maar mischien wil hij helpen'' Zei Secar.
Hydroch Webmaster
Aantal berichten : 93 Leeftijd : 29 Location : Berlikum, Friesland Registration date : 21-12-08
Info over je dier leeftijd: 4 jaar partner: Twin Diersoort: Capibara
Onderwerp: Re: be a king do jan 01, 2009 9:46 am
Hydroch stond daar nog steeds te kijken. Hij snapte nog niet zo goed waar het gesprek over ging. ''Kan ik misschien helpen?'' Vroeg hij aardig.
Secar Lid
Aantal berichten : 108 Registration date : 29-12-08
Aantal berichten : 93 Leeftijd : 29 Location : Berlikum, Friesland Registration date : 21-12-08
Onderwerp: Re: be a king do jan 01, 2009 9:58 am
''Oke, waar is het precies?'' Vroeg Hydroch. Even keek hij om zich heen. ''Is het daar?'' Hydroch knikte met zijn hoofd naar een iets kleiner hok niet ver van waar hij stond.
Mara Lid
Aantal berichten : 158 Location : Ergens in Zuid-Holland Registration date : 30-12-08
Info over je dier leeftijd: 6 jaar partner: Nigel Diersoort: Witte leeuw
Onderwerp: Re: be a king do jan 01, 2009 10:04 am
Mara keek naar Hydroch. Ze knikte. ''Ja daar is het'', zei ze tegen het beest
Hydroch Webmaster
Onderwerp: Re: be a king do jan 01, 2009 10:05 am
''Dan ga ik'' Zei hij zo dapper als hij kon. ''Er is geen garantie dat het lukt hoor!'' Riep hij er nog achterna.
Mara Lid
Aantal berichten : 158 Location : Ergens in Zuid-Holland Registration date : 30-12-08
Info over je dier leeftijd: 6 jaar partner: Nigel Diersoort: Witte leeuw
Onderwerp: Re: be a king do jan 01, 2009 10:05 am
Mara rende achter hem aan
Secar Lid
Secar zag de uitbraak die mislukte. De Capibara is over het hoofd gezien. Secar probeert in z'n eentje de Capibara te verstoppen in het verblijf. De Capi ligt nu tussen struiken en planten waar hij niet gezien kan worden.
Secar zat te denken aan een andere poging: ''Mischien als Mama en de Capi weer wakker zijn, kan de capi een gat graven waardoor we naar buiten kunnen. Eenmaal buiten ons verblijf sluipen we naar het gebouw van papa. We breken daar in, laten Papa ontsnappen, we vluchten terug naar het verblijf en we verstoppen papa in het verblijf, Maar dan een goede verstopplek. Dat weet ik ook, We graven een hol onder de verwarmde rots, Jaja, dat word het plan'' Secar begon te grijnzen en voelde zich heel trots
Hydroch Webmaster
Onderwerp: Re: be a king do jan 01, 2009 11:03 am
Hydroch werd wakker, en keek recht in de ogen van Secar. "HELP!'' Schreeuwde hij, maar meteen daarna zag hij wie het was. ''Is het mislukt?'' Vroeg hij. ''Ik hoop niet dat ze me hier vinden, het is hier gezelliger dan in m'n eigen verblijf
Secar Lid
''Je bent hier veilig. Als je je maar niet laat zien.'' Zei Secar.
Hydroch Webmaster
Onderwerp: Re: be a king do jan 01, 2009 11:16 am
''Ik denk dat ik het hier leuk ga vinden!'' Lachte Hydroch. Hij wist vroeger niet wat leeuwen waren, maar hij stelde zich er hele grote enge dieren bij voor. Eigenlijk waren deze dieren zo slecht nog niet
KusjePony! Lid
Aantal berichten : 125 Registration date : 20-12-08
Info over je dier leeftijd: Een half jaartje! partner: Ponyweiland! Diersoort: Roze pony.
Onderwerp: Re: be a king do jan 01, 2009 11:22 am
nigel ging snel naast hydroch zitten ne zei hey alles goed
Hydroch Webmaster
Onderwerp: Re: be a king do jan 01, 2009 11:27 am
(Met hek er tussen neem ik aan? jij zit nog in je aparte hok..)
''Mja, gaat wel lekker ja'' zei Hydroch. ''Ik moet wel verstopt blijven anders vinden ze me nog, en het is hier net gezellig aan het worden!'' Hydroch keek het verblijf rond. ''Mooi hokje trouwens, aardige bewoners!''
KusjePony! Lid
Info over je dier leeftijd: Een half jaartje! partner: Ponyweiland! Diersoort: Roze pony.
Onderwerp: Re: be a king do jan 01, 2009 11:28 am
(nee ben ontsnapt)
"Ja he ze zorgen hier goed voor je" zei nigel trots
Hydroch Webmaster
Onderwerp: Re: be a king do jan 01, 2009 11:31 am
''Is het erg dat ik hier nog een tijdje blijf wonen?'' vroeg Hydroch met een lieve stem. ''Ik ben zo alleen in m'n eigen hok.
KusjePony! Lid
Onderwerp: Re: be a king do jan 01, 2009 11:33 am
"Nee" zei nigel rustig
PS kom op msn
Secar Lid
''PAPA'' Schreeuwde Secar en hij rende naar Nigel toe, en hij gaf een kopje.
Hydroch Webmaster
Onderwerp: Re: be a king do jan 01, 2009 11:39 am
''Dankje'' zei Hydroch zacht. De laatste gasten liepen langs het hek, het was bijna sluitingstijd. Hydroch begon aan een blaadje te knabbelen. ''Ik had gedacht dat jullie veel enger waren...dat jullie me op zouden eten...''
KusjePony! Lid
Onderwerp: Re: be a king do jan 01, 2009 11:39 am
Nigel zei "sst' en gaf secar een likje en zei "kom hier niet hard praten ik moet zo weer gaan"
Hydroch Webmaster
Onderwerp: Re: be a king do jan 01, 2009 11:43 am
''Ik blijf hier zitten, veel sucses in je andere hok!'' fluisterde Hydroch. ''Enneh...mag ik bij jullie groepje? Ik probeer vaker langs te komen oke?''
KusjePony! Lid
Onderwerp: Re: be a king do jan 01, 2009 11:46 am
"Oke " zie nigel die weg rende en weer terug in zijn verblijf en brulde dat hij gedag aan de groep en dat hydroch er bij hoorden