"ik ben neergeschoten met een verovings pijl samen met mijn broer en zus,in een kist gestopt,net als hun en toen lieten ze mijn kist vallen maar die en hun niet"zei hij hij hoorde de brulv
Hydroch Webmaster
Aantal berichten : 93 Leeftijd : 29 Location : Berlikum, Friesland Registration date : 21-12-08
Info over je dier leeftijd: 4 jaar partner: Twin Diersoort: Capibara
Onderwerp: Re: be a king vr jan 02, 2009 7:31 am
''Jij moet een spannend leven hebben gehad...'' Zei Hydroch. Hij had wel een beetje medelijden met Simba, het leek hem heel erg zijn familie kwijt te raken. ''Ik had wel een broer in de andere dierentuin, maar die is dood gegaan aan ziekte en mijn moeder hebben ze ergens anders heen gebracht. Waar die is weet ik niet.''
simba Lid
Aantal berichten : 219 Leeftijd : 29 Registration date : 20-12-08
Aantal berichten : 93 Leeftijd : 29 Location : Berlikum, Friesland Registration date : 21-12-08
Onderwerp: Re: be a king vr jan 02, 2009 7:46 am
''Wat erg voor je.'' Hydroch wist dat het een heel stom antwoord was, maar hij vond het echt erg dat Simba's ouders dood waren. ''Gelukkig heb je Nigel en Mara nog.'' Dat was natuurlijk ook een stom antwoord.
simba Lid
hij brulde terug in de brul zei hij ja maar mijn boilogishe hij keek terug naar hydroch "ja gelukkig wel"
Hydroch Webmaster
Onderwerp: Re: be a king vr jan 02, 2009 8:34 am
''Wanneer is dat ontsnappingsplan nou eigenlijk? Zo duurt het nog wel even voordat Nigel vrij is!'' Je kon aan Hydroch zien dat hij een beetje ongeduldig werd. Over een half uurtje ging de Tigino Parc sluiten en werd het rustig, dat vond Hydroch altijd erg fijn.
(Nog 19 posts en we hebben 500 )
simba Lid
Aantal berichten : 158 Location : Ergens in Zuid-Holland Registration date : 30-12-08
Info over je dier leeftijd: 6 jaar partner: Nigel Diersoort: Witte leeuw
Onderwerp: Re: be a king vr jan 02, 2009 8:56 am
Mara gaf hem een lik (ontsnapping om 5 uur?)
Hydroch Webmaster
Onderwerp: Re: be a king vr jan 02, 2009 8:57 am
Hydroch stond er naast. Hij keek naar de laaste paar mensen die naar de uitgang liepen, toen zei hij ''Ik denk dat we kunnen! Op jouw teken!'' Hij knikte naar Mara.
(Jep, 5 uur sluit het park virtueel )
KusjePony! Lid
Aantal berichten : 125 Registration date : 20-12-08
Info over je dier leeftijd: Een half jaartje! partner: Ponyweiland! Diersoort: Roze pony.
Onderwerp: Re: be a king vr jan 02, 2009 8:57 am
(jongens niet doen ik word zo vrij gelaten)
Hydroch Webmaster
Onderwerp: Re: be a king vr jan 02, 2009 8:58 am
(bederf de pret nou niet xD)
simba Lid
Onderwerp: Re: be a king vr jan 02, 2009 9:00 am
(oke, we doen het, maar net op dat momoent word ie vrijgelaten )
Mara Lid
Aantal berichten : 158 Location : Ergens in Zuid-Holland Registration date : 30-12-08
Onderwerp: Re: be a king vr jan 02, 2009 9:00 am
Het was helemaal donker. De zon was onder. ''Ok drie...twee..een...NU!!!!!'', zei Mara zo zacht mogelijk Ze pakte Secar en rende naar het Hek. (Ja droog)
Hydroch Webmaster
Onderwerp: Re: be a king vr jan 02, 2009 9:01 am
Hydroch hupte er achteraan. ''Hier zijn we, we komen bij je!'' Siste hij zacht maar zo duidelijk mogelijk.
simba Lid
Onderwerp: Re: be a king vr jan 02, 2009 9:03 am
Mara kroop door het Gat van gister. Maar het werd te klein en ze zat vast. ''Help! Help! ik zit vast'', zei ze zo zacht mogelijk en ze probeerde haar hoofd eruit te krijgen
simba Lid