Aantal berichten : 158 Location : Ergens in Zuid-Holland Registration date : 30-12-08
Info over je dier leeftijd: 6 jaar partner: Nigel Diersoort: Witte leeuw
Onderwerp: Re: be a king vr jan 02, 2009 3:56 am
Mara werd wakker. Ze zag dat Secar aan spelen was. Ze had niet echt fijn geslapen ze werd alsmaar wakker. Ze liep naar Secar toe. ''Goedemorgen Secar'', zei Mara lief en ze gaf hem een lik ''Secar luister ik heb een idee om Nigel vrij te krijgen'' En ze liep naar het hek waar Nigel achter stond.
Secar Lid
Aantal berichten : 108 Registration date : 29-12-08
Caira keek toe, dit was een van de vele pogingen en wie weet.. Caira keek op naar Simba en glimlachte even, het was vervelend voor de welpen hun vader niet te mogen zien.
Mara Lid
Aantal berichten : 158 Location : Ergens in Zuid-Holland Registration date : 30-12-08
Onderwerp: Re: be a king vr jan 02, 2009 4:24 am
Mara kwam weer terug en ging op de verwarmde rots staan. ''Luister'', zei Mara lief tegen iedereen. ''Vanavond staat er een ontsnapingsplan geplant'', zei ze ''Dit keer halen we alleen Nigel er niet uit, maar gaan wij erin'', zei Mara ''We kruipen allemaal door het gat naar de andere kant van het hek'', zei ze ''Maar we gaan pas als de zon onder is, want dan kunnen ze ons niet zien'', zei Mara ''Dus verzamel vanavond allemaal bij het hek''
Hydroch Webmaster
Aantal berichten : 93 Leeftijd : 29 Location : Berlikum, Friesland Registration date : 21-12-08
Info over je dier leeftijd: 4 jaar partner: Twin Diersoort: Capibara
Onderwerp: Re: be a king vr jan 02, 2009 4:41 am
Hydroch lag te zonnebaden, het was een heldere maar koude dag, Hij lag niet ver van Secar en Mara. ''Mag ik ook mee?'' vroeg Hydroch nieuwsgierig terwijl hij zich om zijn rug draaide.
Mara Lid
Onderwerp: Re: be a king vr jan 02, 2009 4:46 am
''Natuurlijk als je dat wil'', zei Mara lief
Hydroch Webmaster
Aantal berichten : 93 Leeftijd : 29 Location : Berlikum, Friesland Registration date : 21-12-08
Onderwerp: Re: be a king vr jan 02, 2009 4:49 am
''Graag!'' Zei Hydroch, hij was blij dat ze hem accepteerden. ''Ik ga Nigel niet in de steek laten!''
Secar Lid
Aantal berichten : 108 Registration date : 29-12-08
Onderwerp: Re: be a king vr jan 02, 2009 6:20 am
(Oke, hoe laat is onze ''Great Escape?'' dan ben ik er bij )
Hydroch mompelde wat, maar het was moeilijk te vestaan omdat hij veel te veel bladeren in z'n mond had. ''Wat is dat?'' vroeg hij en wees met zijn kop naar een hoop vlees. ''Is dat te eten?''
simba Lid
Aantal berichten : 219 Leeftijd : 29 Registration date : 20-12-08
"ja dat is te eten"zei hij hij liep naar de berg en begon te eten
Hydroch Webmaster
Onderwerp: Re: be a king vr jan 02, 2009 6:23 am
Hydroch draafde achter Simba aan. ''Het ziet er anders niet echt lekker uit!'' Merkte hij op. Hydroch twijfelde even maar nam toen een hap. ''Bleegh! Dit is toch niet lekker man!'' Riep hij en spuugde het snel weer uit.
simba Lid
"jullie eten wat anders maar wij eten vlees"zei hij en at voort
Hydroch Webmaster
Onderwerp: Re: be a king vr jan 02, 2009 6:32 am
Hydroch rende zo hard als hij kon naar de vijver en stak z'n hoofd er in. Er kwamen allemaal bubbletjes uit ''Ik hou het maar bij groente en gras'' zei hij, en nam weer een hap blaadjes.
simba Lid
"oke"zei hij hij had genoeg hij liep naar de capibara
Hydroch Webmaster
Onderwerp: Re: be a king vr jan 02, 2009 6:54 am
Hydroch zat ontertussen (nog steeds met veel blaadjes in z'n mond) in spanning af te wachten op de grote ontsnapping. ''En als we bij Nigel zijn, wat dan?'' Vroeg hij aan Simba. ''Ohja, ik blijf hier nog een tijdje wonen als je het niet erg vind''
simba Lid
Onderwerp: Re: be a king vr jan 02, 2009 7:11 am
''Ja, maar het is wel verdacht, een gigantisch knaagdier in het midden van een troep leeuwen'' Daarna zei hij zacht "ik wou dat ik zo'n mooi hok had zeg...''
simba Lid
Onderwerp: Re: be a king vr jan 02, 2009 7:15 am
''Ver weg, maar ik ben hier heen komen lopen'' zei hij, even stopte Hydroch met praten. ''Er was daar een buis, en daar paste ik net doorheen. Toen kwamen er mensen achter me aan en ben ik hier heen gevlucht.'' Hij zuchte even. ''Gaaf dat jij fammilie hebt hier''
simba Lid
Onderwerp: Re: be a king vr jan 02, 2009 7:19 am
''Ben je in het wild geboren?'' Vroeg Hydroch een beetje verbaast. ''Ik heb nooit iets van het wild gezien, maar ze zeggen dat het heel groot is!'' Hydroch zuchte weer. ''Ik ben in een oude dierentuin geboren, daar was het helemaal niet leuk. De grond was helemaal van beton, het water was vies en het stonk er'' zei hij droevig. ''Gelukkig ben ik nu hier, en heb ik jullie ontmoet!''
simba Lid
"ik kom van kenia"zei hij hij brulde even naar nigel die in het andere hok zat
Hydroch Webmaster
Onderwerp: Re: be a king vr jan 02, 2009 7:26 am
''Wow, gaaf! Hoe ben je dan hier gekomen? Dat zou ik wel willen weten...'' Hydroch zei het zacht, hij wist niet of Simba misschien iets ergs had meegemaakt.
KusjePony! Lid
Aantal berichten : 125 Registration date : 20-12-08
Info over je dier leeftijd: Een half jaartje! partner: Ponyweiland! Diersoort: Roze pony.