Aantal berichten : 158 Location : Ergens in Zuid-Holland Registration date : 30-12-08
Info over je dier leeftijd: 6 jaar partner: Nigel Diersoort: Witte leeuw
Onderwerp: Re: be a king do jan 01, 2009 12:51 pm
Mara werd wakker. Ze had gedroomt over Nigel. Wat moest ze nou toch doen. Ze besloot te wachten tot hij weer terug mocht. Ze ging op de verwarmde rots liggen.
simba Lid
Aantal berichten : 219 Leeftijd : 29 Registration date : 20-12-08
"ik ben blij dat ik jullie ook heb,maar pap komt nog wel terug"zei hij zacht
Mara Lid
Aantal berichten : 158 Location : Ergens in Zuid-Holland Registration date : 30-12-08
Onderwerp: Re: be a king do jan 01, 2009 2:04 pm
Mara knikte ''Natuurlijk komt pappa terug'', zei Mara tegen Secar. ''En als hij niet terug komt zal ik er persoonlijk voor zorgen dat dit wel gebeurd'', zei Mara Ze gaf Simba een lik
simba Lid
"ik zeg je dit als mijn vader niet meer zou komen bescherm ik u met mijn leven"zei hij edel en maakte een buiging
Mara Lid
Onderwerp: Re: be a king do jan 01, 2009 2:18 pm
''Maar dat zal nooit gebeuren want je vader zal vrijkomen'', zei Mara lief ''Maar als dit wel het geval zou zijn zal ik jou ook met mijn leven beschermen'', zei Mara plechtig. (droog)
simba Lid
Onderwerp: Re: be a king do jan 01, 2009 2:25 pm
''Kom'', zei Mara ''Dan gaan we slapen''' Ze zette Simba op haar rug en nam Secar ook mee. Ze maakte de bedjes voor hun drieën weer op en legde Secar en Simba erop neer. Ze keek naar het bedje van Nigel en werd weer verdrietig. ''Nee, zei Mara in haarzelf ''Het komt allemaal goed'' Ze gaf Simba en Secar nog een nachtkus. ''Welterusten'', zei Mara lief tegen beiden Ze deed de deur dicht en ging naast ze liggen. (Moe zelf ook gaan slapen XD)
simba Lid
Caira zag de deur dichtgaan "leuk" zei ze sarcastisch en ze keek omhoog, mischien was die gare vogel(sorry XD) er nog om haar gezelschap te houden. Vermoeid liep ze door het hok te lopen met stevige stappen alsof ze een bewaker was, ze brulde soms even verveeld, moe was ze maar door de koelte die de avond had zou ze niet kunnen slapen. Rillend lag ze onder een boom wat te staren naar de lcuht die zijn heldere sterren liet zien, ze keek verdrietig voor zich uit, ze miste haar familie..
simba Lid
simba kon niet slapen hij deed de deur open hij zag caira en liep naar haar toe
Hydroch Webmaster
Aantal berichten : 93 Leeftijd : 29 Location : Berlikum, Friesland Registration date : 21-12-08
Info over je dier leeftijd: 4 jaar partner: Twin Diersoort: Capibara
Onderwerp: Re: be a king vr jan 02, 2009 1:38 am
Hydroch was nog steeds in het verblijf, blijkbaar had niemand hem opgemerkt. Hij had de hele dag in de bosjes gezeten en was even in de vijver aan het zwemmen voor hij ging slapen. Toen zag hij Simba en Caira, en ging bij ze liggen. Hydroch had ook geen familie, niet hier iniedergeval. Het was koud en donker, langzaam viel Hydroch in slaap. Hij droomde over Nigel en het ontsnappingsplan, en dat de mensen hem hier zouden vinden.
Secar Lid
Aantal berichten : 108 Registration date : 29-12-08
Secar werd wakker met een grote gaap. Hij zach Hydroch en rende op hem af. ''Boehhh!!!'' Schreeuwde Secar tegen de Capibara. ''Goeiemorgen'' Zei Secar lief.