Aantal berichten : 158 Location : Ergens in Zuid-Holland Registration date : 30-12-08
Info over je dier leeftijd: 6 jaar partner: Nigel Diersoort: Witte leeuw
Onderwerp: Re: be a king do jan 01, 2009 1:57 am
De volgende ochtend werd Mara wakker. Ze was gewoon in slaap gevallen in de deuropening. Toen ze even rond keek zag ze dat Nigel verdwenen was. ''Die zal wel ergens buiten rondhangen'', dacht ze. Ze liep naar het eten. Ze at wat en daarna begon ze aan haar inspectierondje. Na haar inspectierondje was ze overal geweest. Alleen een ding miste ze nog steeds. Waar was Nigel toch.
Caira Lid
Aantal berichten : 43 Registration date : 22-12-08
'Ander hok misschien??' zei Caira met wat medelijden en ze keek naar een hok verderop. 'Ik ben ervan wakker geworden..' zei Caira zacht en ze liep toen naar de plek waar ze hoopte Ibon te vinden 'hee luie wakker worden!' brulde ze half terwijl ze tevreden ging zitten
Secar Lid
Aantal berichten : 108 Registration date : 29-12-08
'goeiemorgen Secar' zei Caira opgewekt en ze knikte even, ze had het hier nu geweldig, een andere troep was niet nodig alleen moest Nigel hier zijn.. Ze staarde met haar zachte ogen naar Mara, meer medelijden was er in haar ogen te zien dan ooit tevoren..
Mara Lid
Aantal berichten : 158 Location : Ergens in Zuid-Holland Registration date : 30-12-08
Onderwerp: Re: be a king do jan 01, 2009 4:51 am
''Ik weet niet waar pappa is'', zei Mara verdrietig tegen Secar en ze gaf hem een kopje. ''Maar ik moet hem vinden'', zei Mara Ze begon ongeduldig te worden en deed nog een inspectierondje en nog en nog een. Tijdens dat laatste rondje hoorde ze ineens een brul. ''Nigel !!!!!!!!!!!'', brulde Mara uit. Ze rende op het geluid af.
Secar Lid
''Papa is overgezet naar een ander hok. Toen Mama en ik Papa gevonden hadden werd hij verdoofd en viel hij in slaap, toen richtte ze het verdovingsgeweer op ons, en toen gingen we weg'' Zei Secar verdrietig.
simba Lid
Aantal berichten : 219 Leeftijd : 29 Registration date : 20-12-08
(sorry dubbelpost) "iedereen ik heb een bericht van nigel,hij komt zo snel mogelijk terug,en hij houd van iedereen hier"zei hij en liep terug achter secar
Secar Lid
hij liep naar een boom hij sprong erin en beschutte zich met wat bladeren hij gaf een brul aan secar da hij mocht komen zoeken
Mara Lid
Onderwerp: Re: be a king do jan 01, 2009 9:13 am
Mara was nog steeds erg verdrietig en er geen seconde niet over na denken. Ze begon plannen te maken. - hek openscheuren > neee - over hek klimmen > nee - enz. Ze ging maar ergens ver weg in afgelegen hoekje liggen.
simba Lid
Aantal berichten : 219 Leeftijd : 29 Registration date : 20-12-08
"ja dat is waar"zei hij en gaf haar een troostende lik
Hydroch Webmaster
Aantal berichten : 93 Leeftijd : 29 Location : Berlikum, Friesland Registration date : 21-12-08
Info over je dier leeftijd: 4 jaar partner: Twin Diersoort: Capibara
Onderwerp: Re: be a king do jan 01, 2009 9:43 am
Hydroch had genoeg gezien op het terras en was een stukje verder gaan lopen, tot hij bij de leeuwen kwam. Verbaast en geschrokken keek hij naar de grote, machtige dieren. Ze zagen er eng uit maar deden nu erg weinig. Toen zag hij Mara liggen bij het hek. Zachtjes begon hij te fluisteren. "Wie ben jij?''