Jeroen keek naar de ene leeuw die in het verblijf zat. "hm.. we hebben meer leeuwen nodig, in zijn eentje red hij het niet..." Jeroen liep rond te ijsberen. "Misschien moet ik morgen maar eens wat meer leeuwen gaan halen!" Jeroen keek door de verrekijker in de toren waar je de leeuwen kon zien. "Ja morgen koop ik of adopteer ik wat nieuwe leeuwen!" Jeroen ging naar beneden van de uitkijktoren en liep naar het schildpadden verblijf.
Mart Webmaster
Aantal berichten : 150 Registration date : 20-12-08
(Simba, mensen kunnen dieren niet verstaan... altans een papegaai zou nog kunnen...) Jeroen kwam weer aanlopen en keek met zijn hoofd tegen de ruit. "Wil je nog wat vlees?" Jeroen gooide wat vlees over het hek (met de ruit xD) heen.
simba Lid
Aantal berichten : 219 Leeftijd : 29 Registration date : 20-12-08
Caira staarde vanuit de verte naar de twee, ze haatte het hele gevangenschaps gedoe, ze verlangde naar de jungle.. even sloeg ze hard met open klauw tegen een boom aan waar nu haar klauwafdruk was te zien, ze was hier nu 1 maand en in de andere dierentuin was ze net 2 weken.. ze zuchtte gefrustreerd en ging toen maar zitten, ze moest het er maar mee doen, en ze moest toegeven dat deze dierentuin beter was dan de vorige. ze zwiepte even met haar staart en keek toen weer richting de twee andere leeuwen waaronder 1 welp en een witte leeuw, precies zoals zij zelf ook was; wit.
KusjePony! Lid
Aantal berichten : 125 Registration date : 20-12-08
Info over je dier leeftijd: Een half jaartje! partner: Ponyweiland! Diersoort: Roze pony.
Onderwerp: Re: be a king di dec 23, 2008 9:57 am
Nigel liep naar haar toe en zei " Hallo jij bent een pittige tante " " wat is je naam en wij zijn de enige drie hier in het park
Caira Lid
Aantal berichten : 43 Registration date : 22-12-08
Caira keek op, ze vatte het pittige tante maar als een compliment op en ze knikte even 'Caira' zei ze kort 'dat we de enige drie zijn weet ik wel, ik had ergens daar in de jungle kunnen zijn bij mijn vorige groep' zei ze kortaf, ze kon er niks aan doen maar als ze misschien afstandelijk deed tegenover de rest was er een kans tot ontsnapping, maar het zou niet goed zijn om zo te doen.. Caira knikte even en liep toen met kalme passen weg naar een grote rots in de hoop dat deze warm was
KusjePony! Lid
Info over je dier leeftijd: Een half jaartje! partner: Ponyweiland! Diersoort: Roze pony.
Onderwerp: Re: be a king di dec 23, 2008 10:01 am
Nigel zei "Nou doei dan, "en hij liep weer naar simba toe en liet een grote brul over tigino parc horen.
Caira Lid
Caira keek uit de verte weer, hij leek haar aardig.. Ze duwde even met haar poot tegen haar oor aan 'en hij kan hard.. brullen' mompelde ze toen en ze schudde even haar kop waarna ze al gapend op de warme rots half in slaap viel, misschien was ze daarom wel chagerijnig, te weinig slaap?? Caira keek even op en besloot toen maar naar Nigel en de welp te gaan.. Ze stond op en met een sierlijke sprong belandde ze stevig op haar poten waarna ze Nigel en de welp naderde.
KusjePony! Lid
Onderwerp: Re: be a king di dec 23, 2008 10:08 am
"Kijk dat is een leuke voor de troep " Zei hij zacht en zei hard op " wat dach je er van om in mijn troep te komen je mag samen met mij een hoge rang hebben
Caira Lid
Caira keek op, een troep?? Ze had interesse maar het samen idee.. Caira schudde haar hoofd 'ik hoef geen hoge rang' zei ze toen vriendelijk en ze ging zitten en zwiepte wat met haar staart
KusjePony! Lid
Onderwerp: Re: be a king di dec 23, 2008 10:16 am
"wil je nu lid worden deze kleine welp hier is al lid" Zei nigel
Caira Lid