be a king
+6 Secar
Caira
KusjePony!
Mart
Jeroen
simba
10 plaatsers
Auteur Bericht Secar Lid
Aantal berichten : 108Registration date : 29-12-08Info over je dier leeftijd : 1 maand partner : / Diersoort : Leeuw Onderwerp: Re: be a king ma dec 29, 2008 7:07 am ''Ik kom uit Kenia'' en hij begon jankerig te Miauwen. ''Mijn moeder is daar vermoord, ik werd meegenomen door stropers, maar ze werden opgepakt, zo ben ik hier beland''
(moest effe, xD )
Vind ik leuk Vind ik niet leuk
simba Lid
Aantal berichten : 219Leeftijd : 29Registration date : 20-12-08Info over je dier leeftijd : 2 partner : sarabi Diersoort : leeuw Onderwerp: Re: be a king ma dec 29, 2008 7:10 am (ok) "ik kom ook uit kenia mijn mama en papa zijn vermoord,maar nu heb ik een pleegpapa"zei simba lief
Secar Lid
Aantal berichten : 108Registration date : 29-12-08Info over je dier leeftijd : 1 maand partner : / Diersoort : Leeuw Onderwerp: Re: be a king ma dec 29, 2008 7:12 am ''Hoe heette de groep waar jij bij zat?'' Vroeg Secar nieuwsgierig.
simba Lid
Aantal berichten : 219Leeftijd : 29Registration date : 20-12-08Info over je dier leeftijd : 2 partner : sarabi Diersoort : leeuw Onderwerp: Re: be a king ma dec 29, 2008 7:15 am "dat weet ik niet meerde jouwe"zei hij
Secar Lid
Aantal berichten : 108Registration date : 29-12-08Info over je dier leeftijd : 1 maand partner : / Diersoort : Leeuw Onderwerp: Re: be a king ma dec 29, 2008 7:17 am ''Uno Ponoema Blanca'' Zei Secar (xD)
simba Lid
Aantal berichten : 219Leeftijd : 29Registration date : 20-12-08Info over je dier leeftijd : 2 partner : sarabi Diersoort : leeuw Onderwerp: Re: be a king ma dec 29, 2008 7:21 am "echt waar,het schiet me net te binnen ik zat daar ook"zei hij hij dacht aan de groep en aan zijn vader en moeder
Secar Lid
Aantal berichten : 108Registration date : 29-12-08Info over je dier leeftijd : 1 maand partner : / Diersoort : Leeuw Onderwerp: Re: be a king ma dec 29, 2008 7:25 am ''Wat gaaf, alleen ik herrinner me jou niet, ach mischien komt dat omdat ik toen nog jonger was'' Zei Secar (wanneer komen Nigel en Caira online?)
simba Lid
Aantal berichten : 219Leeftijd : 29Registration date : 20-12-08Info over je dier leeftijd : 2 partner : sarabi Diersoort : leeuw Onderwerp: Re: be a king ma dec 29, 2008 7:31 am "ik herken je wel je was een dag "zei hij lief (weet ik niet)
Secar Lid
Aantal berichten : 108Registration date : 29-12-08Info over je dier leeftijd : 1 maand partner : / Diersoort : Leeuw Onderwerp: Re: be a king ma dec 29, 2008 7:34 am De regen was opgehouden. Secar sprong op Simba en begon hem speels te bijten. (STOEIEN xD )
simba Lid
Aantal berichten : 219Leeftijd : 29Registration date : 20-12-08Info over je dier leeftijd : 2 partner : sarabi Diersoort : leeuw Onderwerp: Re: be a king ma dec 29, 2008 7:38 am simba beet heel zachtjes in de oren van secar hij rolde om en liet zijn brul horen
Secar Lid
Aantal berichten : 108Registration date : 29-12-08Info over je dier leeftijd : 1 maand partner : / Diersoort : Leeuw Onderwerp: Re: be a king ma dec 29, 2008 7:39 am Secar sprong weer op Simba, en miauwde vrolijk.
simba Lid
Aantal berichten : 219Leeftijd : 29Registration date : 20-12-08Info over je dier leeftijd : 2 partner : sarabi Diersoort : leeuw Onderwerp: Re: be a king ma dec 29, 2008 7:42 am secar zat nu op zijn hoofd hij schudde zacht met zijn kop secar viel eraf hij vangde hem wel op en viel dan neer en speelde voor dood
Secar Lid
Aantal berichten : 108Registration date : 29-12-08Info over je dier leeftijd : 1 maand partner : / Diersoort : Leeuw Onderwerp: Re: be a king ma dec 29, 2008 8:00 am Secar lachtte, snuffelde aan Simba en gaf hem een kopje.
simba Lid
Aantal berichten : 219Leeftijd : 29Registration date : 20-12-08Info over je dier leeftijd : 2 partner : sarabi Diersoort : leeuw Onderwerp: Re: be a king ma dec 29, 2008 8:26 am sima sprong op hij liet secar schrikken
Secar Lid
Aantal berichten : 108Registration date : 29-12-08Info over je dier leeftijd : 1 maand partner : / Diersoort : Leeuw Onderwerp: Re: be a king ma dec 29, 2008 8:58 am Secar schrok en viel achterover een heuveltje af. Speels grommend rende hij naar Simba, en ''viel'' hem aan. Ineens zagen ze een felle bliksemschicht en gevolgd door een harde knal. Secar schrok weer, en verstopte zich in de grot onder het stro.
KusjePony! Lid
Aantal berichten : 125Registration date : 20-12-08Info over je dier leeftijd : Een half jaartje! partner : Ponyweiland! Diersoort : Roze pony. Onderwerp: Re: be a king ma dec 29, 2008 10:25 am Nigel kwam aanlopen en zei "het is goed het is niet eng je moet er aan wennen maar goed wie ben jij dan kleine drumel . ik ben nigel"
simba Lid
Aantal berichten : 219Leeftijd : 29Registration date : 20-12-08Info over je dier leeftijd : 2 partner : sarabi Diersoort : leeuw Onderwerp: Re: be a king ma dec 29, 2008 10:54 am "dat is secar"zei simba "secar dit is nigel"zei hij trots
Secar Lid
Aantal berichten : 108Registration date : 29-12-08Info over je dier leeftijd : 1 maand partner : / Diersoort : Leeuw Onderwerp: Re: be a king ma dec 29, 2008 11:19 am ''Hoi'' zei Secar stilletjes tegen Nigel. Weer was er een flits met een oorverdovende knal, Secar schoot weer weg in het stro.
Mart Webmaster
Aantal berichten : 150Registration date : 20-12-08Info over je dier leeftijd : 11 jaar partner : - Diersoort : Onderwerp: Re: be a king ma dec 29, 2008 11:24 am Mart glimlachte álweer een leeuw erbij, het hield maar neit op
(k zit owk te wolfstory-en xD)
Laatst aangepast door Mart op ma dec 29, 2008 11:34 am; in totaal 1 keer bewerkt
KusjePony! Lid
Aantal berichten : 125Registration date : 20-12-08Info over je dier leeftijd : Een half jaartje! partner : Ponyweiland! Diersoort : Roze pony. Onderwerp: Re: be a king ma dec 29, 2008 11:50 am Nigel zei trots "simba mijn zoon kan ook al zo goed opschieten met welpen"
Secar Lid
Aantal berichten : 108Registration date : 29-12-08Info over je dier leeftijd : 1 maand partner : / Diersoort : Leeuw Onderwerp: Re: be a king ma dec 29, 2008 12:03 pm ''Ja, Simba en ik zijn vriendjes'' Zei Secar blij terwijl hij een boom probeert te beklimmen.
KusjePony! Lid
Aantal berichten : 125Registration date : 20-12-08Info over je dier leeftijd : Een half jaartje! partner : Ponyweiland! Diersoort : Roze pony. Onderwerp: Re: be a king ma dec 29, 2008 12:06 pm "oke secar" zei nigel hij pakte secar en zette secar op zijn rug toen liep ie naar simba en pakte hem ook op enzette hem op zijn rug en zei nigel "zebratje rijden" en rende als een gek in het rond
Secar Lid
Aantal berichten : 108Registration date : 29-12-08Info over je dier leeftijd : 1 maand partner : / Diersoort : Leeuw Onderwerp: Re: be a king ma dec 29, 2008 12:11 pm ''Whoohooo'' Schaterd Secar het uit van plezier, hij houd zich vast aan de manen van Nigel. Nadat Nigel was uitgerend liep Secar naar de grot, maakte een bedje voor zich en ging slapen. (Tot morgen)
KusjePony! Lid
Aantal berichten : 125Registration date : 20-12-08Info over je dier leeftijd : Een half jaartje! partner : Ponyweiland! Diersoort : Roze pony. Onderwerp: Re: be a king ma dec 29, 2008 12:27 pm Nigel legte secar lekker in en zette simba ook neer pakte wat stro want het ging vriezen de komde nacht en maakt een bedje voor simba en hij pakte wat hoi en maakte daar een dekentje van toen paktie nog wat gras voor een een zachter stukje voor de nek en dat dee voor alletwee en ging toen bij ze zitten secar was al diep in slaap gevallen simba lag dacht ie ook teslapen hij maakte zich uit de voeten om de laaste restjes van het eten naar binnen tebrengen en ging ook slapen en toen was het nacht en gingen de deuren van de grot dicht (wij denken dat het ene grot is maar het is het binnen verblijf dat lijk op een grot van buiten)
simba Lid
Aantal berichten : 219Leeftijd : 29Registration date : 20-12-08Info over je dier leeftijd : 2 partner : sarabi Diersoort : leeuw Onderwerp: Re: be a king ma dec 29, 2008 1:30 pm simba lag te slapen hij voelde secar hier nog
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: be a king
be a king