be a king
+6 Secar
Caira
KusjePony!
Mart
Jeroen
simba
10 plaatsers
Auteur Bericht simba Lid
Aantal berichten : 219Leeftijd : 29Registration date : 20-12-08Info over je dier leeftijd : 2 partner : sarabi Diersoort : leeuw Onderwerp: Re: be a king wo dec 24, 2008 7:23 am simba keek hun aan hij zei stil "papa maak je slag"
Vind ik leuk Vind ik niet leuk
KusjePony! Lid
Aantal berichten : 125Registration date : 20-12-08Info over je dier leeftijd : Een half jaartje! partner : Ponyweiland! Diersoort : Roze pony. Onderwerp: Re: be a king wo dec 24, 2008 7:25 am " wat moet ik zeggen ? " zei nigel zachtjes
simba Lid
Aantal berichten : 219Leeftijd : 29Registration date : 20-12-08Info over je dier leeftijd : 2 partner : sarabi Diersoort : leeuw Onderwerp: Re: be a king wo dec 24, 2008 7:26 am "gewoon wat je voor haar voelt"zei hij zacht terug
KusjePony! Lid
Aantal berichten : 125Registration date : 20-12-08Info over je dier leeftijd : Een half jaartje! partner : Ponyweiland! Diersoort : Roze pony. Onderwerp: Re: be a king wo dec 24, 2008 7:56 am '' oke '' zei nigel tegen simba " Caira ik vind je leuk wil je mijn partner worden " vroeg nigel
simba Lid
Aantal berichten : 219Leeftijd : 29Registration date : 20-12-08Info over je dier leeftijd : 2 partner : sarabi Diersoort : leeuw Onderwerp: Re: be a king wo dec 24, 2008 8:41 am "einedlij"zei hij heel zacht
Caira Lid
Aantal berichten : 43Registration date : 22-12-08Info over je dier leeftijd : 3 ¾ jaar partner : / Diersoort : Leeuw Onderwerp: Re: be a king wo dec 24, 2008 9:38 am Caira keek op, ze zweeg even terwijl haar hersenen zowat uit elkaar barstten van het nadenken.. 'Nigel..' zei ze toen zacht 'we kennen elkaar amper en wat dit betreft ben ik niet snel..' zei ze zachtjes, wat was dit een rot gevoel 'ik zal nee moeten antwoorden' zei Caira zacht en ze ging staan 'sorry'
Mart Webmaster
Aantal berichten : 150Registration date : 20-12-08Info over je dier leeftijd : 11 jaar partner : - Diersoort : Onderwerp: Re: be a king wo dec 24, 2008 9:52 am Mart keek toe. Ze waren aan het communiceren. Hij voerde een klein beetje en liep toen weg.
Caira Lid
Aantal berichten : 43Registration date : 22-12-08Info over je dier leeftijd : 3 ¾ jaar partner : / Diersoort : Leeuw Onderwerp: Re: be a king wo dec 24, 2008 10:13 am Caira keek naar Mart en rende naar hem toe, als een poes ging ze voor hem zitten te miauwen, toen ze het vlees in de gaten kreeg spurtte ze ervandoor io het eten af, grettig nam ze er een hap van
simba Lid
Aantal berichten : 219Leeftijd : 29Registration date : 20-12-08Info over je dier leeftijd : 2 partner : sarabi Diersoort : leeuw Onderwerp: Re: be a king wo dec 24, 2008 10:16 am simba liep naar het eten en begon het op te eten
KusjePony! Lid
Aantal berichten : 125Registration date : 20-12-08Info over je dier leeftijd : Een half jaartje! partner : Ponyweiland! Diersoort : Roze pony. Onderwerp: Re: be a king wo dec 24, 2008 10:23 am nigel liep weg naar binnen hij was moe en ging liggen en begon na tedenken Ja ik kan me zelf wel neer krabben zo dom was hij hij werd kwaad van binnen en liet een grote brul van boos heid komen
Caira Lid
Aantal berichten : 43Registration date : 22-12-08Info over je dier leeftijd : 3 ¾ jaar partner : / Diersoort : Leeuw Onderwerp: Re: be a king do dec 25, 2008 12:25 pm Caira boeide de brul niet zoveel, ze nam grettig nog een hap van het vlees en liet de rest voor Simba over. 'Tot straks' zei ze tegen Simba en ze liep op haar vaste rots af, háár verwarmde rots. Tevreden legde ze zich neer op het plateau en ze sloot vermoeid haar ogen.
KusjePony! Lid
Aantal berichten : 125Registration date : 20-12-08Info over je dier leeftijd : Een half jaartje! partner : Ponyweiland! Diersoort : Roze pony. Onderwerp: Re: be a king vr dec 26, 2008 1:31 am Nigel kwam naar het eten lopen en at twee happen en ging weer weg
simba Lid
Aantal berichten : 219Leeftijd : 29Registration date : 20-12-08Info over je dier leeftijd : 2 partner : sarabi Diersoort : leeuw Onderwerp: Re: be a king vr dec 26, 2008 5:20 am "later"zei simba hij keek nigel aan
Caira Lid
Aantal berichten : 43Registration date : 22-12-08Info over je dier leeftijd : 3 ¾ jaar partner : / Diersoort : Leeuw Onderwerp: Re: be a king vr dec 26, 2008 11:35 am Caira opende haar ogen, haar buurman neushoorn besloot ook eens wat van zich te laten zien. Kwaad brulde Caira naar de neushoorn die toen angstig wegrende terwijl je de aarde lichtjes voelde trillen. 'Hier bestaat het woord uitbreken vast wel..' zei Caira tegen zichzelf maar ze zou in haar hok blijven, hier was het vermoeddelijk wel veiliger Ze keek met haar ogen doordringend in de richting van Nigel waarna ze ze zonder blikken of blozen weer afwendde
simba Lid
Aantal berichten : 219Leeftijd : 29Registration date : 20-12-08Info over je dier leeftijd : 2 partner : sarabi Diersoort : leeuw Onderwerp: Re: be a king za dec 27, 2008 6:01 am simba liep naar ciara "wat is er"zei hij vol moed
Mart Webmaster
Aantal berichten : 150Registration date : 20-12-08Info over je dier leeftijd : 11 jaar partner : - Diersoort : Onderwerp: Re: be a king zo dec 28, 2008 12:43 pm Mart liep het hok rustig binnen, en gooide een grote gnoe het hok in.
KusjePony! Lid
Aantal berichten : 125Registration date : 20-12-08Info over je dier leeftijd : Een half jaartje! partner : Ponyweiland! Diersoort : Roze pony. Onderwerp: Re: be a king ma dec 29, 2008 2:10 am NIgel rende er op af en begon te eten toen hij een derde op at ging die weer weg
Secar Lid
Aantal berichten : 108Registration date : 29-12-08Info over je dier leeftijd : 1 maand partner : / Diersoort : Leeuw Onderwerp: Re: be a king ma dec 29, 2008 4:54 am Ineens vloog er een Helicopter boven het verblijf met daaraan een kooi. De kooi werd in het verblijf gezet en open gedaan. Er kwam een bang, klein en ontzettend jong welpje uit genaamd Secar. Het liep stilletjes en bang naar een struik, en ging eronder slapen.
simba Lid
Aantal berichten : 219Leeftijd : 29Registration date : 20-12-08Info over je dier leeftijd : 2 partner : sarabi Diersoort : leeuw Onderwerp: Re: be a king ma dec 29, 2008 5:01 am HEY IK WIL NIET GENEGEERD WORDEN
Secar Lid
Aantal berichten : 108Registration date : 29-12-08Info over je dier leeftijd : 1 maand partner : / Diersoort : Leeuw Onderwerp: Re: be a king ma dec 29, 2008 5:03 am Secar werd nog banger, begon the Miauwen, en rende naar de andere kante van het verblijf.
simba Lid
Aantal berichten : 219Leeftijd : 29Registration date : 20-12-08Info over je dier leeftijd : 2 partner : sarabi Diersoort : leeuw Onderwerp: Re: be a king ma dec 29, 2008 5:06 am simba volgde hem hij stond nu voor hem en blokte zijn pad "rustig ik ben ook nog maar klein wel wat groter dan jou,maar ik ben ook nog een welp"zei hij lief
simba Lid
Aantal berichten : 219Leeftijd : 29Registration date : 20-12-08Info over je dier leeftijd : 2 partner : sarabi Diersoort : leeuw Onderwerp: Re: be a king ma dec 29, 2008 5:11 am "aangenaam"zei hij en biede zijn poot aan
Secar Lid
Aantal berichten : 108Registration date : 29-12-08Info over je dier leeftijd : 1 maand partner : / Diersoort : Leeuw Onderwerp: Re: be a king ma dec 29, 2008 5:15 am Secar glimlachte, en gaf zijn poot aan Simba. Secar rende speels weg voor Simba (in de zin van ''Pak me dan, als je kan'')
simba Lid
Aantal berichten : 219Leeftijd : 29Registration date : 20-12-08Info over je dier leeftijd : 2 partner : sarabi Diersoort : leeuw Onderwerp: Re: be a king ma dec 29, 2008 5:17 am simba liep achter hem aan "ik heb je bijna"zei hij
Secar Lid
Aantal berichten : 108Registration date : 29-12-08Info over je dier leeftijd : 1 maand partner : / Diersoort : Leeuw Onderwerp: Re: be a king ma dec 29, 2008 5:22 am Secar schreeuwde ''Vergeet het'' en begon te sprinten. Hij keek achterom naar Simba, maar zag niet dat hij een botsing kreeg met een boomstrong. Secar rende er dus tegen op, werd gelanceerd in de vijver. ''Help, HELP'' ''Ik kan niet zwemmen'' ''Help me'' Schreeuwde Secar, bang.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: be a king
be a king