Secar werd wakker, en sloeg, toen hij zich uitrekte, Simba. Hij maakte Simba wakker, en fluisterde dat ze Nigel gaan laten schrikken. ''Op 3 springen we op hem, 1........2.........3 NU!!!!''
simba Lid
Aantal berichten : 219 Leeftijd : 29 Registration date : 20-12-08
(ik zal erover nadenken, trouwens, Ik heb Lara (tijger) uitgenodigd of ze een leeuwin wilt worden, ze is alleen in dat topic. Dus als zij leeuwin word zij mischien mijn adoptiemoeder)
''Mischien is ze v... ve... vermoord'' Zei Secar angstig (ik heb een trauma, mijn moeder is ook vermoord)
En hij rende de grot in, en verstopte zich onder het stro.
KusjePony! Lid
Aantal berichten : 125 Registration date : 20-12-08
Info over je dier leeftijd: Een half jaartje! partner: Ponyweiland! Diersoort: Roze pony.
Onderwerp: Re: be a king di dec 30, 2008 10:30 am
Nigel rende naar secar "nee secar dat kan hier niet hier ben je altijd veilig"
Secar Lid
Aantal berichten : 108 Registration date : 29-12-08
''Ok, als jij het zegt'' zei Secar nog angstig. Hij kroop onder het stro vandaan.
Ineens viel er een kokertje met een vonkend lontje(rotje, maar ikke Secar, weet niet hoe dat heet xD) in het verblijf, het kwam uit het publiek. Ineens een knal.
Secar schoot weer onder het stro.
KusjePony! Lid
Info over je dier leeftijd: Een half jaartje! partner: Ponyweiland! Diersoort: Roze pony.
Onderwerp: Re: be a king di dec 30, 2008 10:37 am
Nigel rende naar buiten en werd overal vuurwerk naar de beesten gegooid nigel brulde woest tegen de mensen en de rotjes werden naar hem gegooid
xD ( Relllen)
Mara Lid
Aantal berichten : 158 Location : Ergens in Zuid-Holland Registration date : 30-12-08
Info over je dier leeftijd: 6 jaar partner: Nigel Diersoort: Witte leeuw
Onderwerp: Re: be a king di dec 30, 2008 10:41 am
Op dat moment kwam er net een nieuweling het hok binnen. Mara keek nieuwsgierig om haar heen. En schrok zich dood toen ze de knal hoorde Aan de andere kant van het hok zag ze een schuilplaats. Ze rende er als een gek naar toe. Ze zag pas dat er twee andere leeuwen stonden toen ze niet meer kon stoppen. Met een grote knal bostste ze tegen de leeuwen op. BWAAAMM!!!!! ''Ooh... sorry, het spijt me echt. Ik schrok van die knal en dacht dat de wereld iontplofte. Toen zag ik een schuilplaats. Ik dacht dat het daar wel veilig zou zijn. Maar ik zag jullie pas toe het al te laat was. Sorry het was echt niet mijn bedoeling''
(kheb je raad opgevold secar Nog bedankt voor het mailtje)
simba Lid
Aantal berichten : 219 Leeftijd : 29 Registration date : 20-12-08
Secar was gelijk niet meer bang toen hij Mara zag, Hij voelde zich veilig bij haar. Secar ging naast haar liggenen gaf haar een kopje.
(Goede raad hé?) (xD Rellen)
KusjePony! Lid
Onderwerp: Re: be a king di dec 30, 2008 10:51 am
nigel zei "snel iedereen naar binnen "en er kwam pijlen in de lucht die explodereden en kleurtjes gaven ( vuurpijlen ) hij rende met secar in zijn bek en simba op zijn rug naar binnen dat zette ie ze neer en zei " blijf zitten en hij ging naar buiten om de leeuwin mee tenmemen en hij zei kom mee nu het nog kan
toen ze binnen waren hoorde ze heel hard muziek in hun oren
Secar Lid
Aantal berichten : 108 Registration date : 29-12-08