"ze zijn in dezelfde helicopter als ik in de kist gestopt,en toen viel mijn kist er zat een gat in de kist ,ik wachte tot mijn broer en zus vielen maar ze zijn nooit gevallen"zei hij hij keek naar alle leeuwen stuk voor stuk
Mara Lid
Aantal berichten : 158 Location : Ergens in Zuid-Holland Registration date : 30-12-08
Info over je dier leeftijd: 6 jaar partner: Nigel Diersoort: Witte leeuw
Onderwerp: Re: be a king wo dec 31, 2008 6:10 am
''Oohhh......maar misschien zijn ze naar een andere dierentuin overgeplaatst'', zei Mara lief om hem te troosten
simba Lid
Aantal berichten : 219 Leeftijd : 29 Registration date : 20-12-08
"dat weet ik niet,maar ik wil ze terug zien"zei hij lief hij gaf een harde brul over heel tigino parc
Mara Lid
Aantal berichten : 158 Location : Ergens in Zuid-Holland Registration date : 30-12-08
Onderwerp: Re: be a king wo dec 31, 2008 6:15 am
''Ja maar dat kan niet'', zei Mara. ''Maar ik weet wel hoe je je voelt. ijn broertjes en zusjes zijn ook verdwenen toen ik nog klein was'', zei Mara een beetje verdrietig
simba Lid
Onderwerp: Re: be a king wo dec 31, 2008 6:44 am
''Eeehmmm.......Ja...ik ehhhhh.... durf het eigenlijk niet te zeggen maar ehhhh.... ik vind je vader eigenlijk wel leuk dusss....ehhh... snappie?'', zei Mara half blozend en verlegen
KusjePony! Lid
Aantal berichten : 125 Registration date : 20-12-08
Info over je dier leeftijd: Een half jaartje! partner: Ponyweiland! Diersoort: Roze pony.
Onderwerp: Re: be a king wo dec 31, 2008 6:45 am
Nigel zei " Simba kom jij eens hier"
Mara Lid
Onderwerp: Re: be a king wo dec 31, 2008 6:49 am
Mara schrok toen ze Nigel binnen zag lopen en deinsde achteruit. Ze durfde niet meer naar Nigel te kijken en was zo rood als een tomaat.
simba Lid
"oke"zei hij tegen mara hij liep naar nigel en zei"wat is er pap"
Mara Lid
Onderwerp: Re: be a king wo dec 31, 2008 6:54 am
Hij zou het toch niet gehoord hebben dacht Mara in haarzelf. Mara liep naar Somba en fluisterde zo zachtjes als ze kon in zijn oor je ''zegt niks toch niks?''