Aantal berichten : 125 Registration date : 20-12-08
Info over je dier leeftijd: Een half jaartje! partner: Ponyweiland! Diersoort: Roze pony.
Onderwerp: Re: be a king di dec 23, 2008 11:51 am
Nigel keek naar simba hij herinder zich wel dat hij na een tijdje bij een vrouwtjes leeuw was geweest en welpen kregen voor dat hij hier heen ging en hij zei " weet jij nog hoe je moeder er uit zag"
simba Lid
Aantal berichten : 219 Leeftijd : 29 Registration date : 20-12-08
Caira keek kalm toe hoe het zo bleek te zijn dat NIgel de vader van Simba was, tevreden stond ze op en ging bij het hek miauwen omdat het vlees al driekwart op was. Ze zwiepte met haar staart en ineens gooide ze beide voorpoten tegen het hek aan om haar ongeduld te laten zien, ze was ingedut en had het hapje wat ze graag had gewild dus gemist
simba Lid
Caira zuchtte even toen niemand weer kwam, ze ging weer onder haar boom liggen die ze nu had verklaard als haar lievelingsboom. Ze keek rustig over het gebied heen met haar ogen, aan een was ze blind volgens de vorige dierentuin omdat deze blauw was maar ze kon er zelfs beter mee zien dan met haar gewone oog.
simba Lid
Caira keek op van de welp die kennelijk naar haar toe was gekomen. 'Hallo' zei ze vriendelijk en ze rekte zich even uit waarna ze opstond. 'Ik heet Caira' zei ze toen vriendelijk om daarna weer te gaan zitten
simba Lid
'Afrika' zei Caira en ze keek even om zich heen. Ze miste afrika maar wat kon je doen dan tevreden zijn dat je nu in een dierentuin zit in plaats van dood zijn? Ze keek even naar Nigel en toen weer naar Simba
KusjePony! Lid
Aantal berichten : 125 Registration date : 20-12-08
Info over je dier leeftijd: Een half jaartje! partner: Ponyweiland! Diersoort: Roze pony.
Onderwerp: Re: be a king di dec 23, 2008 1:25 pm
simba word jij al moe ik wel ik ga naar binnen doei
ik ga tot morgen
simba Lid
Caira had zich buiten in slaap weten te krijgen en ze rekte zich uit, het was niet een van de zonnige dagen maar het kon ermee door. De wind waaide zacht waardoor haar vacht door de war kwam en Caira zuchtte even gefrustreerd. Ze zag Nigel aankomen en ze zweeg even maar begroette hem met een vriendelijk knikje
simba Lid