Aantal berichten : 72 Registration date : 21-12-08
Info over je dier leeftijd: 20 Jaar partner: - Diersoort: Filippijnse Apenarend
Onderwerp: Re: be a king wo dec 31, 2008 4:54 am
Ibon keek naar zijn klauwen. "Klauwen...Vleugels...Snavel...Inderdaad, ik ben geen leeuw." Zei Ibon droog. "Maar ik wil wel zitten." Hij fladderde op en landde op Mara's kop.
Mara Lid
Aantal berichten : 158 Location : Ergens in Zuid-Holland Registration date : 30-12-08
Info over je dier leeftijd: 6 jaar partner: Nigel Diersoort: Witte leeuw
Onderwerp: Re: be a king wo dec 31, 2008 4:56 am
''Heey does normaal ik ben geen landingsbaan ofzo'', zei Mara spottend tegen DE Arend. En ze begon haar hoofd ruw heen en weer te schudden
Ibon Webmaster
Onderwerp: Re: be a king wo dec 31, 2008 4:58 am
Ibon vloog op en landde op Mara's rug. Niet meer omdat hij een plekje zocht, maar gewoon om haar te irriteren. "Heb je er last van of zo?" zei hij klierderig
Caira Lid
Aantal berichten : 43 Registration date : 22-12-08
'eerlijk gezegd ík wel' zei Caira en met een sprong belandde ze op de rots en toonde ze haar tanden 'lang leve leeuwentanden en een lekker stukje fillipijnse apenarend' zei ze kwaad, ze wist niet wie de nieuwe was maar dit was hún hok en niet dat van de een of andere gare arend ( sorry voor het gare XD)
Mara Lid
Aantal berichten : 158 Location : Ergens in Zuid-Holland Registration date : 30-12-08
Onderwerp: Re: be a king wo dec 31, 2008 5:01 am
Mara stond op. ''Heey doe nie so irritant'', zei ze half grommend tegen de arend. Ze begon heel hard en ruw met haar lijf te schudden
Ibon Webmaster
Onderwerp: Re: be a king wo dec 31, 2008 5:02 am
Ibon zette zich af en begon vanuit de lucht glijvluchten uit te voeren om met zijn poten de koppen van de leeuwen te raken. "Waarom niet? Ik heb toch niks beters te doen " (Ik weet dat ik heel irritant ben maar ik ben zo ongeveer de enige roofvogel >.<)
Mara Lid
Onderwerp: Re: be a king wo dec 31, 2008 5:04 am
Mara begon in de lucht te happen om de Arend te onderscheppen. Maar het lukte niet echt. ''heey sta nou eens stil man''
Ibon Webmaster
Onderwerp: Re: be a king wo dec 31, 2008 5:06 am
"Nee bedankt" Ibon maakte een scherpe bocht, vloog met zijn klauwen vooruit op Mara's ogen af en stuurde op het laatste moment naar boven.
Caira Lid
Caira trok zich niks meer van de vogel aan, eigenlijk vond ze het best grappig om te zien hoe het beest de leeuwin te slim af was. Ze grinnikte kort en legde zich toen onder een boom neer om het schouwspel goed te kunnen zien
Mara Lid
Onderwerp: Re: be a king wo dec 31, 2008 5:08 am
Maar net voor dat de Arend hoog genoeg was sloeg Mara hem uit de lucht. ''Hé...hé...eindelijk rust'', zei ze spottend tegen de Arend. Ze heild hem met haar poot tegen de grond gedrukt
Ibon Webmaster
Onderwerp: Re: be a king wo dec 31, 2008 5:11 am
Ibon keek naar de Leeuwenpoot op zijn vleugel. "Ik heb nog meer achter de hand." Hij plantte zijn klauwen in Mara's poot en begon Mara in haar gezicht te slaan met zijn andere vleugel
Mara Lid
Onderwerp: Re: be a king wo dec 31, 2008 5:12 am
''AAUU!!!!!!!!!!''',Brulde Mara uit. En ze liet de Arend los. Ze werd echt gek van dat beest. ''Man ga naar je eigen hok terug'', zei Mara boos tegen de Arend
Ibon Webmaster
Onderwerp: Re: be a king wo dec 31, 2008 5:14 am
"Nergens voor nodig. Ik heb de netten gesloopt" zei Ibon droog. Hij vloog op en ging in de boom zitten waar Caira onder lag.
Mara Lid
Onderwerp: Re: be a king wo dec 31, 2008 5:15 am
Mara was blij dat ze van dat beest verlost en liep naar Caira toe. Hoi, jij bent Caira toch?'', zei ze tegen de leeuwin
Caira Lid
'alloah' zei Caira bijna lachend, het grote katachtige koningin van de jungle dier zoals zij ook was, had een vogel laten winnen. Ze vond het zielig voor de leeuwin maar eigenlijk vond ze het prettig de vogel hier te hebben, zorgde voor afwisseling
Mara Lid
Onderwerp: Re: be a king wo dec 31, 2008 5:17 am
''Ik ben Mara'', zei Mara tegen Caira
Caira Lid