Onderwerp: Re: het gebied van mara en nigel zo jan 11, 2009 12:18 pm
"ze kent me ni eens"zei hij hij stopte met springen
ps :wat bedoel je met kai ook
Maarten Lid
Aantal berichten : 130 Leeftijd : 29 Location : Berlikum, Friesland Registration date : 08-01-09
Info over je dier leeftijd: 23 jaar partner: Iguana (Als maatje) Diersoort: Homo Sapiens Sapiens
''Die is vast alleen....'' Zei Maarten een beetje verdrietig. ''We vinden wel iemand voor je hoor, echt waar!'' Maarten porbeerde de leeuw gerust te stellen, ook al wist hij dat de dieren het toch niet zouden horen.
Azumta Lid
Aantal berichten : 27 Registration date : 30-12-08
( dat nieuwe wijfje wordt mijn partner hebben we al afgesproken.. )
Mara Lid
Aantal berichten : 158 Location : Ergens in Zuid-Holland Registration date : 30-12-08
Info over je dier leeftijd: 6 jaar partner: Nigel Diersoort: Witte leeuw
Onderwerp: Re: het gebied van mara en nigel zo jan 11, 2009 12:20 pm
''Ik kende je vader toch ook niet'', zei Mara rustig. ''Je moet gewoon is een keer met haar gaan praten'', zei Mara lief ''Je kan het ook nog bij Caira proberen''
P.S Ik( Bora) en Nigel (Kai) zijn met de Capi's gekapt.
simba Lid
Aantal berichten : 219 Leeftijd : 29 Registration date : 20-12-08
Onderwerp: Re: het gebied van mara en nigel zo jan 11, 2009 12:39 pm
Lotte kwam aanlopen. Ze was besig met haar controlle rondje toen ze de zookeeper zag. Ze liep naar hem toe. ''Heey, ik ben nieuw hier. Lotte is de naam. Je mag me ook wel Lot noemen hoor'', zei ze aardig. Ze keek naar de leeuwen. Toen ze de jongwolvasse leeuw zag kreeg ze medelijden met hem.
simba Lid
Onderwerp: Re: het gebied van mara en nigel ma jan 12, 2009 12:03 pm
simba keek naar het wijfje en stond op
Maarten Lid
Aantal berichten : 130 Leeftijd : 29 Location : Berlikum, Friesland Registration date : 08-01-09
Info over je dier leeftijd: 23 jaar partner: Iguana (Als maatje) Diersoort: Homo Sapiens Sapiens
Onderwerp: Re: het gebied van mara en nigel ma jan 12, 2009 12:13 pm
''Zo, heb jij je voruw gevonden jongeman?'' Vroeg Maarten aardig. Hij gooide een dode geit over het hek en keek hoe het met de zwangere Mara was. ''Jij krijgt al een dikke buik grote meid!'' Zei hij trots en liep verder.
simba Lid
Onderwerp: Re: het gebied van mara en nigel ma jan 12, 2009 12:16 pm
"ik ga even weg schat"zei hij en liep naar zijn moeder
(wie is je partner nu ik of nigel)
Mara Lid
Aantal berichten : 158 Location : Ergens in Zuid-Holland Registration date : 30-12-08
Info over je dier leeftijd: 6 jaar partner: Nigel Diersoort: Witte leeuw
Onderwerp: Re: het gebied van mara en nigel ma jan 12, 2009 12:16 pm
Mara liep een beetje rond te dwalen door het hok. Ze zag dat Simba een onbekende leeuwin aan het flirten was. Ze wou zich voorstellen, maar stelde dat maar even uit. Dit was nou eenmaal het moment voor Simba. Ze liep wat verder en kreeg buikkrampen. ''Auu'', kraamde ze zacht uit. Ze ging maar op de verwarmde rots liggen misschien dat het dan over ging.
simba Lid