Onderwerp: Re: het gebied van mara en nigel vr jan 16, 2009 11:41 am
hij keek naar zijn zus en wist dat ze zoals zijn moeder zou worden
Maarten Lid
Aantal berichten : 130 Leeftijd : 29 Location : Berlikum, Friesland Registration date : 08-01-09
Info over je dier leeftijd: 23 jaar partner: Iguana (Als maatje) Diersoort: Homo Sapiens Sapiens
Onderwerp: Re: het gebied van mara en nigel vr jan 16, 2009 11:43 am
''Gefeliciteerd!'' Maarten sprong blij op en rende naar het hek toe. ''Wat een lieverd zeg...'' Hij keek aandachtig naar Lianandjah. Toen keek hij naar Mara, het leek er op dat ze nog een tweede zou krijgen.
Lotte Lid
Aantal berichten : 61 Registration date : 05-01-09
Onderwerp: Re: het gebied van mara en nigel vr jan 16, 2009 11:46 am
Lotte kwam aan gerend en ging naast Maarten op het bankje zitten. ''Pfff......'' ''Ben ik nog op tijd?'', kwam er met horten en stoten uit.
Maarten Lid
Aantal berichten : 130 Leeftijd : 29 Location : Berlikum, Friesland Registration date : 08-01-09
Info over je dier leeftijd: 23 jaar partner: Iguana (Als maatje) Diersoort: Homo Sapiens Sapiens
Onderwerp: Re: het gebied van mara en nigel vr jan 16, 2009 11:47 am
''Nog wel, nummer 1 is er al!'' Maarten bleef voor zich uit staren naar Mara en het welpje. ''Lief he?'' Zei hij zacht. ''Er komt vast nog een tweede!''
simba Lid
Aantal berichten : 219 Leeftijd : 29 Registration date : 20-12-08
Onderwerp: Re: het gebied van mara en nigel vr jan 16, 2009 11:50 am
''Hoe zullen we haar noemen?'', vroeg Lotte toen ze weer een beetje op adem was. Ze liep ook naar het hek en keek naar de twee leeuwen.
Maarten Lid
Onderwerp: Re: het gebied van mara en nigel vr jan 16, 2009 11:51 am
Maarten lachte terug. ''Jij ook gefeliciteerd, grote broer!'' Zei hij tegen de leeuw. Maarten srpong weer van het bankje en liep zenuwachtig bij het hek heen en weer. ''Hoe we haar noemen? Lianandjah leek me wel leuk...'' Zei Maarten en lachte weer.
simba Lid
Onderwerp: Re: het gebied van mara en nigel vr jan 16, 2009 11:54 am
(huh grote broer) hij liep even naar het hek en zei in het leeuws "we zijn hier allen gelukkig ik heb alleen nigel nog niet gesproken"
Mara Lid
Aantal berichten : 158 Location : Ergens in Zuid-Holland Registration date : 30-12-08
Info over je dier leeftijd: 6 jaar partner: Nigel Diersoort: Witte leeuw
Onderwerp: Re: het gebied van mara en nigel vr jan 16, 2009 11:57 am
''Simba je weet toch wel dat ik nog steeds van jou hou?'', vroeg Mara lief onder het likken door. Ineens kreeg Mara een steek. ''ÁUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!'', dit was de ergste steek van allemaal................
(Kan iemand een acount aanmaken met de naam: Siandjah Want ik ben al Lianandjah)
Maarten Lid
Onderwerp: Re: het gebied van mara en nigel vr jan 16, 2009 11:58 am
(jij bent grote broer geworden net, weet je )
Maarten kon de leeuw niet verstaan, natuurlijk niet. ''De tweede duurt wel lang, maar we moeten haar wat meer tijd geven.'' Zei Maarten snel. Hij keek even opzij. Maarten schrok toen hij Mara zag. ''Ah, 2 komt nu...'' Zei hij daarna en zijn ogen werden ineens heel groot.
simba Lid
Onderwerp: Re: het gebied van mara en nigel vr jan 16, 2009 12:52 pm
"luister je hebt een lieve mama en ja ik ben je grote broer"zei hij lief
Mara Lid
Aantal berichten : 158 Location : Ergens in Zuid-Holland Registration date : 30-12-08
Onderwerp: Re: het gebied van mara en nigel vr jan 16, 2009 1:53 pm
Mara sloeg de brulde zo hard dat haar stembanden er bijna uit vlogen. ''AAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Nu zou het gebeuren........................
Onderwerp: Re: het gebied van mara en nigel vr jan 16, 2009 1:57 pm
Siandjah kwam eruit hij wachte tot hij schoongelikt zou worden
Mara Lid
Onderwerp: Re: het gebied van mara en nigel vr jan 16, 2009 1:59 pm
Mara keek naar de twee welpjes. Ze likte Siandjah schoon en zei tegen Lianandjah dat ze moest komen. Liana kwam aan strompelen. Ze was nog steeds geschrokken van Mara's brul.