Aantal berichten : 41 Leeftijd : 29 Location : belgie Registration date : 02-01-09
Info over je dier leeftijd: 5.5 jaar partner: adonai Diersoort: zeearend
Onderwerp: Re: Verblijf ma jan 05, 2009 12:13 pm
"aangenaam ibon"zei ze lief
Adonai Lid
Aantal berichten : 50 Registration date : 02-01-09
Info over je dier leeftijd: 7 Jaar partner: Geen Diersoort: Zeearend
Onderwerp: Re: Verblijf ma jan 05, 2009 12:34 pm
''Oh, je bent er weer'' ''Hoi..... , Sorry van eerst'' Zei Adonai terwijl hij verlegen naar beneden keek. (dat betekent, dat ik het wil bijleggen, )
Amore Lid
Aantal berichten : 28 Registration date : 02-01-09
Info over je dier leeftijd: 16 partner: / Diersoort: Filippijnse Apenarend
Onderwerp: Re: Verblijf ma jan 05, 2009 12:56 pm
Amore keek op, ze keek even verbaasd 'wat heb ik gemist?!' zei ze verbaasd, ze was in slaap gevallen en nu keek ze vrolijk op bij het zien van Ibon die het misschien wel zpu bijleggen met de zeearend Adonai. Ze raasde even langs het hek toen ze in de verte de verzorger zag aankomen 'voedsel!' riep ze enthousiast naar iedereen bedoeld.
Ibon Webmaster
Aantal berichten : 72 Registration date : 21-12-08
Info over je dier leeftijd: 20 Jaar partner: - Diersoort: Filippijnse Apenarend
Onderwerp: Re: Verblijf ma jan 05, 2009 12:59 pm
Ibon keek naar Adonai. "Tis al goed hoor" Hij zweefde rustig op het voedsel af en greep 2 brokken vlees. 1 voor hemzelf en 1 voor Amore.
Amore Lid
Onderwerp: Re: Verblijf ma jan 05, 2009 1:01 pm
Amore nam dankbaar en grettig het brok voedsel aan en zag dat ze ook nog wat hadden neergelegd voor Adonai en Fricai. binnen No Time had Amore het eten op en staarde ze wat naar de laatste bezoeker die bij hun verblijf verdween. Ze vloog opgewekt een rondje door het verblijf en landde nogal beroerd op de tak.
Israël Lid
Aantal berichten : 51 Registration date : 05-01-09
Info over je dier leeftijd: 5 partner: - Diersoort: Raggi's Paradijsvogel
Onderwerp: Re: Verblijf ma jan 05, 2009 1:01 pm
(dont mind, ik ben Adonai)
Ciro kwam aangerend met zijn platpoten. ''Kijk, wat een stomme vogeltjes zijn dat, het lijken net musjes'' Ciro zocht een steentje en gooide het naar Ibon.
''Hahahahaha'' Lachte Ciro.
Amore Lid
Onderwerp: Re: Verblijf di jan 06, 2009 10:09 am
Amore pikte het niet en ramde zichzelf op grote snelheid tegen het hek aan, niet buitengesloten dat het best pijn deed maar misschien schrok het etterige mens ervan met zijn gelach. Ze zweefde toen nogal dizzy weg en ging weer in haar vertrouwde nest zitten terwijl ze nog eens beledigd naar het kind blafte en zich toen tot Ibon de met de steen geraakte apenarend wendde.
ze pakte nog een stuk vlees en verslond het voor de ogen van het kind terwijl ze rustig door at, ze was inmiddels wel gewend dat iedereen hen wat aangaapte en zeker haar als ze het voedsel wat ze lustte zo naar binnen schrokte
Amore Lid
Onderwerp: Re: Verblijf di jan 06, 2009 10:36 am
Amore zat veilig bij de boom maar ontweek nog net een steentje dat recht op haar oog afkwam, ze blafte even en keerde zich toen om naar het kind waarna ze rustig even haar vleugels spreidde en even een rondje om haar boom zweefde en weer netjes neerstreek op een van de takken
Israël Lid
Onderwerp: Re: Verblijf di jan 06, 2009 10:56 am
Ciro begon nog harder te huilen ''Stome rotvogel, je moet wel worden geraakt'' mompelde Ciro en hij liep verder.
Amore Lid
Onderwerp: Re: Verblijf di jan 06, 2009 11:03 am
Amore zuchtte, ze was een rotvogel omdat ze niet werd geraakt, handig dus. Ze blafte even en ging kalmpjes weer goed op haar tak zitten waaruit ze een groot uitzicht had op het hele verblijf, vooral de deur die werd gebruikt door de verzorgers om voedsel te brengen. Tevreden keek ze naar de drie andere die er nu waren en vroeg zich af of er meer zouden komen.
fricai Lid
Aantal berichten : 41 Leeftijd : 29 Location : belgie Registration date : 02-01-09
Onderwerp: Re: Verblijf di jan 06, 2009 11:05 am
fricai vloog naar amore "ik heb me misschien nog niet voorgesteld,ik ben fricai"zei ze lief
Amore Lid
Onderwerp: Re: Verblijf di jan 06, 2009 11:07 am
'Amore' zei Amore vriendelijk tegen Fricai terwijl ze even naar de deur staarde waar nog niemand verscheen terwijl dat rond dit tijdstip moest gebeuren. Ze hupte wat heen en weer op haar tak en richtte zich toen weer op Fricai.
fricai Lid
Onderwerp: Re: Verblijf di jan 06, 2009 11:10 am
"en heb jij een partner"zei ze lief en geinteresseerd
Adonai Lid
Onderwerp: Re: Verblijf di jan 06, 2009 11:15 am
Adonai werd wakker en vloog naar Amore en Fricai, hij gaf Fricai een kopje. ''Ik hou van jou'' Zei Adonai met zijn hoofd in de wolken tegen Fricai.
Mart Webmaster
Aantal berichten : 150 Registration date : 20-12-08
Mart gaf elke vogel een stuk haas en liep snel het hok uit.
fricai Lid
Onderwerp: Re: Verblijf di jan 06, 2009 11:18 am
"ik ook van jou"ze ze lief en vloog op het vlees af
Ibon Webmaster
Onderwerp: Re: Verblijf di jan 06, 2009 12:11 pm
Ibon zweefde in spiraaltjes boven het vlees, waarbij hij steeds lager kwam. Uiteindelijk landde hij erbovenop en scheurde er een groot stuk uit.
Amore Lid
Onderwerp: Re: Verblijf di jan 06, 2009 12:14 pm
Amore staarde naar Ibon terwijl ze duizelig werd, ze bleef kalmpjes zitten waarna ze toen kalmpjes op het vlees afvloog en wat voor Adonai overliet. Ze cirkelde even om het vlees heen en scheurde ook een stuk vlees weg terwijl ze tevreden naar haan nest vloog en het daar in kleinere stukken scheurde om een voorraad te krijgen( ik zie het al voor me ^^XD). Ze at een deel op en keek zielig naar Ibon 'ze willen me vetmesten' zei ze toen lacherig en ze keek om zich heen, ze had nog nooit ergens zoveel voedsel gehad als hier
Ibon Webmaster
Onderwerp: Re: Verblijf di jan 06, 2009 12:15 pm
"Lolz xD" Ibon landde naast Amore en tikte even met zijn poot op het nest. "Stevig" zei hij grijnzend.
Amore Lid
Onderwerp: Re: Verblijf di jan 06, 2009 12:18 pm
'héél stevig, anders is het dadelijk BROKEN' zei Amore en ze hupte wat rond in het redelijk grote nest terwijl ze eens keek naar het uitzicht wat ze aan de andere kant had, niet veel interessants in de verte de leeuwen en de neushoorns. Ze keek toen naar Ibon en toen naar de andere bomen die er stonden.
Adonai Lid
Onderwerp: Re: Verblijf di jan 06, 2009 12:35 pm
Adonai at het stukje vlees wat Amore voor hem had overgehouden. Hij ging rondjes vliegen. Ging zitten op en tak, maar de tak was te dun dus Adonai viel naar beneden. Hij remde af met één vleugelslag, hupte naar de vijver en nam een slokje.
Ibon Webmaster
Onderwerp: Re: Verblijf di jan 06, 2009 12:36 pm
Ibon keek naar Amore. "Is het leuk om naar mij te kijken?" vroeg hij lacherig.
Israël Lid
Onderwerp: Re: Verblijf di jan 06, 2009 12:37 pm
(nvm)
Laatst aangepast door Israël op do jan 08, 2009 12:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt
fricai Lid
Onderwerp: Re: Verblijf di jan 06, 2009 12:39 pm
fricai vloog naar adonai en zei"ik hou van je"
Amore Lid
Onderwerp: Re: Verblijf wo jan 07, 2009 9:14 am
Amore knipperde met haar ogen 'héééél interessant' zei ze overdreven en ze staarde het jochie met haar priemende-ogen-blik die nogal eng uitzag. toen wendde ze haar kop af, blafte opgewekt en vloog een rondje door het verblijf waarna ze voor de jongen neerstreek en hem eens goed bekeek. Na haar nogal kort durende analyse omdat het saai werd vloog ze naar ibon toe en ging naast hem zitten 'die is ook leuk op naar te kijken, als je je voorstelt dat het voedsel is dan' zei Amore en ze keek weer naar de jongen die aandachtig naar hen stond te kijken.