Aantal berichten : 93 Leeftijd : 29 Location : Berlikum, Friesland Registration date : 21-12-08
Info over je dier leeftijd: 4 jaar partner: Twin Diersoort: Capibara
Onderwerp: Tigino Parc Plattegrond ma dec 22, 2008 5:59 am
Zoals beloofd (voor Jeroen) is hier de plattegrond van TG, het kan zijn dat er iets is waar je het niet mee eens bent, maar alle hokken staan er op en ook nog wat verzonnen restaurants en kraampjes. Ik zet de betekenissen er bij
Nummers 1 t/m 18: Gebouwen Hoofdletters A t/m Z: Verblijven
Geel= Afrika Donkergroen= Beasts of the River Oranje= Azie Rood= Amerika Paars= Europa Donkerblauw= The Sea Gestreep in 2 kleuren= 2 Continenten
Lichtblauw= Water Grijs= Gebouwen/Bruggen/Tunnels/Binnen Lichtgroen= Land van het park Bruin= Pad Moerasgroen= Perkjes, Parkjes Wit= Land buiten het park
Gebouwen 1. Hoofdingang 2. Restaurant en WC 3. Souvenirs en Speeltuin 4. Personeel 5. Broodje-Unox 6. Botanische Tuin 7. IJskraampje 8. Speeltuin en WC 9. Het Tijgerterras 10. Bossnacks en WC 11. Personeel Oceanside 12. Restaurant Oceanside 13. Dolfijnenshow 14. Souvenirs en WC Oceanside 15. Orkashow 16. Kijk- en Ontdekhut 17. Picknickplek 18. Ingang Oceanside
Verblijven
A. Afrikaanse Vlakte B. Elephant Exhibit C. Leeuwenruines D. Rhinoland E. Wolvenbos F. Cheetah Island G. Monkey Madness! H. Cave of the Crocs I. Hippo Swamp J. Alligator River K. Reptile Dungeon L. Otter Lake M. Knaagdierenhuis N. Kinderboerderij O. Het bos P. Araverblijf Q. Roofsvogels R. Bush of the Jaquar S. Tijgerwoud T. Forest of Bears U. Polarbear Isles V. Pinguin Pole W. Dolphin Islands X. Turtle Domain Y. Shark Bay Z. Orca Exhibit
Helaas is er een stuk af door de scanner, maar daar stond weinig bijzonders op.
Kong Lid
Aantal berichten : 26 Registration date : 21-12-08
Info over je dier leeftijd: 4 partner: - Diersoort: Fjordland Kuifpinguïn xD
Onderwerp: Re: Tigino Parc Plattegrond ma dec 22, 2008 8:04 am
Je hebt enorm je best gedaan, Maarten Prachtig werk, nu kan iedereen zien hoe iemand moet lopen of wie zijn buurman is. Dit maakt het echt realer!
Hydroch Webmaster
Aantal berichten : 93 Leeftijd : 29 Location : Berlikum, Friesland Registration date : 21-12-08
Onderwerp: Re: Tigino Parc Plattegrond ma dec 22, 2008 10:49 am
Dankje! Het zou leuk zijn als hij niet zo verscholen stond in dit topic, maar ik dacht dat ik hem misschien maar beter niet meteen bij de belangrijke dingen kon zetten. Als iemand wil weten waar hij zit moet hij eerst helemaal dit topic opzoeken, en dat is niet handig. Ik zou het echt leuk vinden als hij op een mooie plek mag!
Mart Webmaster
Aantal berichten : 150 Registration date : 20-12-08
Onderwerp: Re: Tigino Parc Plattegrond ma dec 22, 2008 11:23 am
Ik ga hem binnekort op de homepage of Portal zetten maarten bedankt!
Hydroch Webmaster
Onderwerp: Re: Tigino Parc Plattegrond di dec 23, 2008 1:42 am
Graag gedaan! En jij ook nog bedankt dat je hem ''officieel'' gaat maken Ik zal ook nog proberen hem opnieuw in te scannen en de missende stukken er bij te krijgen
EDIT: Nieuwe plattegrond, staat er helemaal op
EDIT 2: Nogmaals dankje Mart dat hij een plekje heeft gekregen in de Hall of Fame!
Pingu Proef-moderator
Aantal berichten : 11 Leeftijd : 28 Location : Aarde Registration date : 20-12-08
Info over je dier leeftijd: 4 partner: geen Diersoort: Zwartvoetpinguïn
Onderwerp: Re: Tigino Parc Plattegrond za dec 27, 2008 5:06 am
ziet er erg mooi uit, een mooie gedachte voor TP alleen oost en west staan in die windroos verkeerd
Hydroch Webmaster
Onderwerp: Re: Tigino Parc Plattegrond zo dec 28, 2008 2:45 am
I know, kwam ik later ook achter Maar goed dat je het opmerkt, ik zal het veranderen
Hydroch Webmaster
Onderwerp: Re: Tigino Parc Plattegrond do jan 08, 2009 9:47 am
Ik heb goed nieuws en beter nieuws. Het goede nieuws is dat ik oost en west veranderd heb en dat ik die kaart binnenkort upload. Het betere nieuws is dat ik een nieuwe plattegrond aan het maken ben op een A5 en daar staan alle nieuwe verblijven op
Israël Lid
Aantal berichten : 51 Registration date : 05-01-09
Info over je dier leeftijd: 5 partner: - Diersoort: Raggi's Paradijsvogel
Onderwerp: Re: Tigino Parc Plattegrond do jan 08, 2009 12:31 pm
Ook de zangvogels hé? dit moet je niet Vergeten. Ik ben te mooi om te vergeten -_-