Roze Pony Party by Mart
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Roze Pony Party by Mart

Hou je van Roze Pony's? Echte Roze Pony's?
 
IndexOnze BannersLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Pauze!!!!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lotte
Lid
Lid
Lotte


Aantal berichten : 61
Registration date : 05-01-09

Info over je dier
leeftijd: 25
partner:
Diersoort: Homosapien

Pauze!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Pauze!!!!   Pauze!!!! Icon_minitimewo jan 14, 2009 11:07 am

Lotte had even pauze dus ging ze maar wat eten in het Cafeetje. Ze bestelde een koffie, een lekker broodje en voor Micky haalde ze wat water en fruit.
Ze ging lekker buiten op het terrasje zitten uitkijkend op de Maki kooi. Ze zette Micky op het tafeltje neer en gaf hem wat van het fruit.
''Lekker hé Mick?'', zei ze tegen haar aapje.
Even later kwamen er wat gasten van het park aan die vreemd naar haar keken. Ze liepen zacht fluisterend het café binnen. Toen ze wat besteld hadden kwamen ze weet naar buiten en gingen ze een paar tafeltjes verder op het terras zitten. Een van de kinderen kwam toen vol interresse naar Lotte toe lopen.

''Hallo, wie bent u?'', vroeg het meisje beleefd.
''Ik ben Lotte, een van de verzorgers van dit park, en dit is Micky mijn doodshoofd aapje'', zei Lotte terug.
''Is dat aapje......eeehhhhh......Micky dan niet gevaarlijk?'', vroeg het meisje een beetje angstig.
''Micky? Néé....joh...Micky is het liefste aapje van de hele wereld'', zei Lotte en ze keek even naar Micky die lekker zijn fruit zat op te smikkelen.
Het meisje keek naar het aapje en lachte toen Micky zijn gezicht liet zien. Hij was helemaal besmeurd (ofzo) met fruitsap. Hij zette een bigsmile op en begin te drinken van het water wat Lotte hem had gegeven.
''Hij is wel grappig'', zei het meisje toen en ze keek weer naar Lotte.
''Je mag hem wel aaien hoor als je dat wilt'', zei Lotte aardig.
Het meisje begon Micky te aaien. Micky ging er helemaal bij liggen.
''Hoe komt u aan dit aapje?'', vroeg het meisje onder het aaien.
''Ik heb ooit in een andere dierentuin gewerkt. Micky hier werd daar verstoten door zijn moeder. Toen moest ik hem verzorgen. Toen raakte hij en ik ook zo aan elkaar gehecht. Dat Micky helemaal depressief werd toen ik weg ging. De directeur van dierentuin heeft me toen opgebeld of ik Micky wilde houden. Ja en daar kon ik natuurlijk geen nee tegen zeggen. Ik heb toen Micky opgehaald en nu zit ik dus hier. Samen met Mick''
''Oohhh....echt?'', zei het meisje met medelijden voor Micky.
''Je mag hem wel even op je schouder zetten hoor'', zei Lotte toen ze zag dat Micky klaar was.
''Echt...wat aardig van u''
Lotte stond op en pakte Micky zodat ze Micky op de schouders van het meisje kon zetten.
Het meisje keek voltrots naar de aap toen hij op haar schouder zat.
Micky vond het volgens mij bestwel leuk. Hij sprong als een gek op en neer op haar schouder.
Het meisje begon te lachen.

''Kom Lisa we gaan'', riep de moeder van het meisje toen.
''Oohhh....ik moet gaan'', ze Lisa. Lotte hielp haar met Micky en zwaaide haar uit.
''Tot ooit'', zei Lotte
''Heeft Lisa vandaag toch nog iets leuks meegemaakt, dacht Lotte.
Ze ging weer verder met eten.


(sorry als dit niet mag, maar ik snap niet waar het café dan voor is)
Terug naar boven Ga naar beneden
Maarten
Lid
Lid
Maarten


Aantal berichten : 130
Leeftijd : 29
Location : Berlikum, Friesland
Registration date : 08-01-09

Info over je dier
leeftijd: 23 jaar
partner: Iguana (Als maatje)
Diersoort: Homo Sapiens Sapiens

Pauze!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pauze!!!!   Pauze!!!! Icon_minitimewo jan 14, 2009 11:41 am

Maarten kwam aanlopen, hij had ook pauze. ''Hey Lotte!'' Zei Maarten en ging tegenover haar aan het tafeltje zitten. Hij zette Iguana op tafel. ''Wil jij even op mijn kleine meid passen als ik wat te eten haal?'' Vroeg hij aardig. Maarten liep naar binnen en kwam met een kopje koffie weer naar buiten. ''Mijn Iguana word wel wat zwaar voor m'n schouders!'' Zei hij grappig en aaide de hagedis even over zijn stekels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Lid
Lid
Lotte


Aantal berichten : 61
Registration date : 05-01-09

Info over je dier
leeftijd: 25
partner:
Diersoort: Homosapien

Pauze!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pauze!!!!   Pauze!!!! Icon_minitimewo jan 14, 2009 11:49 am

Lotte glimlachtte.
''Micky niet hoor'', zei ze voor de grao.
Ze keek naar Micky en Iguana die achter elkaar aan rende.
''Nog iets ontdekt?'', vroeg Lotte terwijl ze naar de twee dieren keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maarten
Lid
Lid
Maarten


Aantal berichten : 130
Leeftijd : 29
Location : Berlikum, Friesland
Registration date : 08-01-09

Info over je dier
leeftijd: 23 jaar
partner: Iguana (Als maatje)
Diersoort: Homo Sapiens Sapiens

Pauze!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pauze!!!!   Pauze!!!! Icon_minitimewo jan 14, 2009 11:51 am

(Help, een leeuw in een cafe! Pauze!!!! 839571)

''Iets ontdekt?'' Vroeg Maarten. ''Hoe bedoel je precies?'' Hij liep naar de kruiwagen die een eindje verderop stond en pakte er een grote krop sla uit. Hij brak wat bladeren van de sla af en gaf ze aan Iguana. ''Zo'n beestje als dit groeit z'n hele leven door he...Daarom word-ie ook te zwaar!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Lid
Lid
Lotte


Aantal berichten : 61
Registration date : 05-01-09

Info over je dier
leeftijd: 25
partner:
Diersoort: Homosapien

Pauze!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pauze!!!!   Pauze!!!! Icon_minitimewo jan 14, 2009 11:52 am

''Ik bedoel nog iets opgemerkt bij de dieren?''
''Micky gelukkig niet'', zei Lotte ze lachte even en aaide Micky over zijn rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maarten
Lid
Lid
Maarten


Aantal berichten : 130
Leeftijd : 29
Location : Berlikum, Friesland
Registration date : 08-01-09

Info over je dier
leeftijd: 23 jaar
partner: Iguana (Als maatje)
Diersoort: Homo Sapiens Sapiens

Pauze!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pauze!!!!   Pauze!!!! Icon_minitimewo jan 14, 2009 11:55 am

''Harm en Uski lijken het wel goed met elkaar te vinden en Fellow heeft z'n poot gebroken ofzo.'' Hij wees even naar Mickey. ''Die daar is wel lekker zacht en wollig!'' Zei hij lachend, terwijl hij met zijn hand over de ruwe schubben van Iguana streek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Lid
Lid
Lotte


Aantal berichten : 61
Registration date : 05-01-09

Info over je dier
leeftijd: 25
partner:
Diersoort: Homosapien

Pauze!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pauze!!!!   Pauze!!!! Icon_minitimewo jan 14, 2009 11:58 am

''Ja dat is het voordeel van beste vrienden worden met een doodshoofdaapje'', zei Lotte om Maarten te treiteren.
''Maar hoe ga tie eigenlijk met jou?''
Ze nam nog een slok van haar koffie
Terug naar boven Ga naar beneden
Maarten
Lid
Lid
Maarten


Aantal berichten : 130
Leeftijd : 29
Location : Berlikum, Friesland
Registration date : 08-01-09

Info over je dier
leeftijd: 23 jaar
partner: Iguana (Als maatje)
Diersoort: Homo Sapiens Sapiens

Pauze!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pauze!!!!   Pauze!!!! Icon_minitimewo jan 14, 2009 12:05 pm

''Ohh, het gaat hier goed!'' Zei Maarten. 'Maarten keek op z'n (bijna kapotte) horloge. ''De pauze is bijna om! We kunnen maar weer beter aan de slag voordat Mart ons ziet!'' Zei hij. Hij nam een laatste slok van zijn koffie en pakte de kruiwagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
Lid
Lid
Lotte


Aantal berichten : 61
Registration date : 05-01-09

Info over je dier
leeftijd: 25
partner:
Diersoort: Homosapien

Pauze!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pauze!!!!   Pauze!!!! Icon_minitimewo jan 14, 2009 12:10 pm

Lotte zette Micky weer op haar schouder en ze nam haar broodje maar mee, want daar had ze nog helemaal niks van opgegeten. Ze liep achter Maarten aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maarten
Lid
Lid
Maarten


Aantal berichten : 130
Leeftijd : 29
Location : Berlikum, Friesland
Registration date : 08-01-09

Info over je dier
leeftijd: 23 jaar
partner: Iguana (Als maatje)
Diersoort: Homo Sapiens Sapiens

Pauze!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pauze!!!!   Pauze!!!! Icon_minitimewo jan 14, 2009 12:16 pm

''Kijken hoe het met de pony's is?'' Vroeg hij terwijl hij achterom keek. ''Ze moeten ook nog voer hebben trouwens...'' Maarten liep richting de kinderboerderij waar Uski en Harm al stonden te wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Pauze!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pauze!!!!   Pauze!!!! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pauze!!!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Roze Pony Party by Mart :: Gasten van de manege :: Café-
Ga naar: