| Aanvraag voor bewerkte avatars & onderschriften | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Guest Gast
| Onderwerp: Aanvraag voor bewerkte avatars & onderschriften di jan 06, 2009 9:40 am | |
| Wil jij je avatar bewerkt hebben? Of je onderschrift? Vraag het dan hier.
Vul dit lijstje in:
Naam: Ja/Nee Randje: Ja/Nee + Dikte Brushes: Ja/Nee Plaatje: Maker: Demon/Mart
Verplicht om een plaatje te posten! Anders geen avatar!
Laatst aangepast door Demon op vr jan 09, 2009 11:55 am; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Yinthe Lid
Aantal berichten : 10 Registration date : 05-01-09
Info over je dier leeftijd: 3 partner: - Diersoort: Grizzlybeer.
| Onderwerp: Re: Aanvraag voor bewerkte avatars & onderschriften wo jan 07, 2009 5:33 am | |
| Naam: Ja.... Randje...Jaaa. Brushes....jhaa. Plaatje: ( waarom ik bij plaatje dat doe : Ik snap geen bal van dat Img.) EDIT ###Jeroen### Ik heb een werkend plaatje er van gemaakt | |
|
| |
Guest Gast
| Onderwerp: Re: Aanvraag voor bewerkte avatars & onderschriften wo jan 07, 2009 9:35 am | |
| |
|
| |
Adonai Lid
Aantal berichten : 50 Registration date : 02-01-09
Info over je dier leeftijd: 7 Jaar partner: Geen Diersoort: Zeearend
| Onderwerp: Re: Aanvraag voor bewerkte avatars & onderschriften wo jan 07, 2009 10:32 am | |
| Avatar Naam: Ja Randje: Ja, evengroot als die van Yinthe Brushes: Ja Plaatjes: http://www.hickerphoto.com/american-eagles-6583-pictures.htm | |
|
| |
Guest Gast
| Onderwerp: Re: Aanvraag voor bewerkte avatars & onderschriften wo jan 07, 2009 10:46 am | |
| |
|
| |
Harm Lid
Aantal berichten : 91 Leeftijd : 29 Location : Zie onder Hydroch Registration date : 05-01-09
Info over je dier leeftijd: 2,5 Jaar partner: Uski Diersoort: Newfoundland-Pony
| Onderwerp: Re: Aanvraag voor bewerkte avatars & onderschriften wo jan 07, 2009 10:50 am | |
| Avatar Naam: Ja Randje: Ja, het liefst wel Brushes: Zijn dat? Zal wel goed zijn dus doe maar Plaatje | |
|
| |
Adonai Lid
| Onderwerp: Re: Aanvraag voor bewerkte avatars & onderschriften wo jan 07, 2009 11:03 am | |
| Sorry Demon, maar kan het ook zonder de vlinders en een ietwat strakkere lettertype? (niet zo speels) | |
|
| |
Guest Gast
| Onderwerp: Re: Aanvraag voor bewerkte avatars & onderschriften wo jan 07, 2009 11:13 am | |
| Wat wil je dan voor brushes... Duidelijk zijn mensen. Beschrijf goed wat je wil! Ik ben niet van plan om 10 avatars te maken voor 1 persoon. |
|
| |
sander Lid
Aantal berichten : 18 Leeftijd : 25 Registration date : 03-01-09
Info over je dier leeftijd: 7 maanden partner: nop Diersoort: grant zebra
| Onderwerp: Re: Aanvraag voor bewerkte avatars & onderschriften wo jan 07, 2009 11:21 am | |
| Naam: ja Randje: ja Brushes: ja Plaatje: http://www.farandawayphotographicarts.com/gallery/albums/Africa/CA_Baby_Zebra.jpg | |
|
| |
Adonai Lid
| Onderwerp: Re: Aanvraag voor bewerkte avatars & onderschriften wo jan 07, 2009 11:38 am | |
| Ok, sorry. Doe dan maar geen brushes, en wat strakke letters. | |
|
| |
fricai Lid
Aantal berichten : 41 Leeftijd : 29 Location : belgie Registration date : 02-01-09
Info over je dier leeftijd: 5.5 jaar partner: adonai Diersoort: zeearend
| Onderwerp: Re: Aanvraag voor bewerkte avatars & onderschriften wo jan 07, 2009 11:43 am | |
| Naam: ja Randje: ja Brushes: nee plaatje: EDIT ###Jeroen### Ik heb er even een werkend plaatje van gemaakt | |
|
| |
Maarten Lid
Aantal berichten : 130 Leeftijd : 29 Location : Berlikum, Friesland Registration date : 08-01-09
Info over je dier leeftijd: 23 jaar partner: Iguana (Als maatje) Diersoort: Homo Sapiens Sapiens
| Onderwerp: Re: Aanvraag voor bewerkte avatars & onderschriften vr jan 09, 2009 8:09 am | |
| Wat: Onderschrift. Naam: Nee, maar tekst met ''mi-24'' er op. Randje: Ja, maar wel een dunne. Brushes: Nee.
Plaatje: is hier! | |
|
| |
Guest Gast
| Onderwerp: Re: Aanvraag voor bewerkte avatars & onderschriften vr jan 09, 2009 11:49 am | |
| Avatar Adonai: Avatar Sander: Avatar Harm: Avatar: Fricai: Onderschrift Maarten: |
|
| |
Mart Webmaster
Aantal berichten : 150 Registration date : 20-12-08
Info over je dier leeftijd: 11 jaar partner: - Diersoort:
| Onderwerp: Re: Aanvraag voor bewerkte avatars & onderschriften vr jan 09, 2009 11:54 am | |
| Ik maak ze nu ook, maar dan alleen avatars xD | |
|
| |
Guest Gast
| Onderwerp: Re: Aanvraag voor bewerkte avatars & onderschriften vr jan 09, 2009 11:55 am | |
| Zet er dus vanaf nu ook bij door wie je hem gemaakt wilt hebben |
|
| |
Mart Webmaster
Aantal berichten : 150 Registration date : 20-12-08
Info over je dier leeftijd: 11 jaar partner: - Diersoort:
| Onderwerp: Re: Aanvraag voor bewerkte avatars & onderschriften vr jan 09, 2009 11:56 am | |
| xD tot nu toe 2 designers die dat voor je doen Maar job heeft iets meer ervaring denk k, dus die van hem zijn mooier xD | |
|
| |
Guest Gast
| Onderwerp: Re: Aanvraag voor bewerkte avatars & onderschriften vr jan 09, 2009 11:57 am | |
| Ahum...Ik doe het nu ruim 1,5 maand ofzo xD Ik ben ook net pas begonnen... |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Aanvraag voor bewerkte avatars & onderschriften | |
| |
|
| |
| Aanvraag voor bewerkte avatars & onderschriften | |
|