Aantal berichten : 91 Leeftijd : 29 Location : Zie onder Hydroch Registration date : 05-01-09
Info over je dier leeftijd: 2,5 Jaar partner: Uski Diersoort: Newfoundland-Pony
Onderwerp: De pony's ma jan 05, 2009 12:18 pm
Harm liep een beetje te grazen in z'n nieuwe wei. Er kwamen in deze dierentuin veel kinderen voorbij om hem te aaien, en dat vond hij geweldig. Harm was het niet gewend zo veel aandacht te krijgen, dat kreeg hij bij zijn vorige eigenaar niet...
Uski Lid
Aantal berichten : 111 Registration date : 05-01-09
Info over je dier leeftijd: 2 Jaar. partner: Harm. Diersoort: Fjordenpaard.
Onderwerp: Re: De pony's ma jan 05, 2009 12:20 pm
Uski kwam aangelopen en zei: "Hoii, wie ben jij? Ik ben Uski " En daarna begon Uski ook te grazen, En keek die kinderen raar aan.
Laatst aangepast door Uski op ma jan 05, 2009 12:27 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Harm Lid
Aantal berichten : 91 Leeftijd : 29 Location : Zie onder Hydroch Registration date : 05-01-09
Onderwerp: Re: De pony's ma jan 05, 2009 12:21 pm
''Ik ben Harm'''zei Harm. Harm was ook Harm, anders had hij dat niet gezegd ''En jij bent...?'' vroeg hij nieuwsgierig terwijl hij een hap gras nam.
Uski Lid
Onderwerp: Re: De pony's ma jan 05, 2009 12:24 pm
'Hoii Harm Ik ben Uski ' En ging weer door met grazen, ze stondt met haar neus onder het hek om een groen sprietje te pakken, en ineens aaide een kind Uski, Uski Schrok en rende snel weg. Naar de andere kant van de wei.
Laatst aangepast door Uski op ma jan 05, 2009 12:27 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Ibon Webmaster
Aantal berichten : 72 Registration date : 21-12-08
Info over je dier leeftijd: 20 Jaar partner: - Diersoort: Filippijnse Apenarend
Onderwerp: Re: De pony's ma jan 05, 2009 12:26 pm
(Uski, zou je aanhalingstekens ("-gesproken tekst-") willen gebruiken? Bedankt )
Harm Lid
Onderwerp: Re: De pony's ma jan 05, 2009 12:27 pm
''Vreemd typje'' mompelde Harm, en hij wist dat Uski dat niet zou horen. Er kwamen nog meer kinderen op hem af, hij had er nu wel genoeg gezien. ''Laat me toch eten!'' riep hij, maar de kinderen deden niks. Harm had nooit helemaal gesnapt dat mensen niet terug konden praten.
Uski Lid
Onderwerp: Re: De pony's ma jan 05, 2009 12:29 pm
Uski keek Harm raar aan, "Waarom praat hij tegen zichelf?" En liep naar het hek waar al die mensen stonden.
Harm Lid
Onderwerp: Re: De pony's ma jan 05, 2009 12:32 pm
''Rotmensjes!'' Harm begon om zich heen te zwaaien met zijn staart. ''Help! ze pakken me!'' begon hij angstig te roepen. Eerst vond hij het wel leuk dat hij aandacht kreeg, maar dit waren er wel heel veel...Harm begon nu ook rond te rennen.
Mart Webmaster
Aantal berichten : 150 Registration date : 20-12-08
Mart keek om zich heen. hij liep naar de jongen toe en sleurde hem het hok uit. ''Van wie is dit kind?'' zei hij schreeuwend.
Harm Lid
Onderwerp: Re: De pony's ma jan 05, 2009 12:41 pm
Harm begon te hinniken en gaf Danny een trap in zijn buik. Wild begon hij rond te rond te rennen en met zijn hoofd te slaan. Harm werd gek van die kinderen, had hij dan nooit gewoon tijd om rustig te eten?
Uski Lid
Onderwerp: Re: De pony's ma jan 05, 2009 12:44 pm
Uski liep even rondt ik de wei, en zag dat er iets gebeurt was en ging erheen en vroeg aan Harm "Wat is hier allemaal aan de hand?"
Jannick Lid
Aantal berichten : 17 Registration date : 05-01-09
Mart zette het hok af. ''Morgen weer kinderen, vandaag is het hok gesloten.'' zei hij en liep weg, maar bleef kijken op een observatiepost.
Harm Lid
Onderwerp: Re: De pony's ma jan 05, 2009 11:50 pm
Harm begon met Uski te praten, het was de enige die ooit iets terug gezegd had tegen hem. ''Die vieze r*tkindertjes hebben me geslagen en ik heb daar nu wel gnoeg van!'' Riep Harm. Hij liep zijn binnenhok in om even uit te rusten van zo'n drukke dag.
Uski Lid
Onderwerp: Re: De pony's di jan 06, 2009 9:37 am
Uski begon met Harm te praten , "Tjah zo zijn kinderen xD Ik hou niet er niet zo van als ze me aanraken xD." Zei Uski, en ging op de grond liggen.
Harm Lid
Onderwerp: Re: De pony's di jan 06, 2009 9:39 am
''waarom praat niemand hier teurg?'' Vroeg Harm dom. ''Dat deed meneer Bosheuvel ook al niet, als hij er was tenminste...'' Hier waren die irritante kinderen, maar bij meneer Bosheuvel was het nog veel erger.
Uski Lid
Onderwerp: Re: De pony's di jan 06, 2009 9:42 am
Uski hoorde Harm en vroeg: " Wie is meneer Bosheuvel? " En rolde even, en daarna, ging ze naar stal.
Harm Lid
Onderwerp: Re: De pony's di jan 06, 2009 9:43 am
''Meneer Bosheuvel is mijn vorige baas'' zei Harm. ''Hij was helemaal niet aardig en sloeg me als ik iets fout deed.'' Harm schudde even met zijn kop. ''Ben blij dat ik hier ben..'' zei hij daarna zacht.
Uski Lid
Onderwerp: Re: De pony's di jan 06, 2009 9:45 am
"Oké" Zei Uski, "Ik werd vroeger als manegepony gebruikt, ze deden me weg omdat ik altijd bokte " " En hier is het inderdaad veel beter"
Harm Lid
Onderwerp: Re: De pony's di jan 06, 2009 9:49 am
''En ze deden verder wel normaal op dat manege-iets?'' Vroeg Harm. ''Ze gaven je wel gewoon eten en water en je werd niet geslagen?'' Harm had weinig anders gekend dan de stinkende stallen bij meneer Bosheuvel.
Uski Lid
Onderwerp: Re: De pony's di jan 06, 2009 9:53 am
" Nja dat wel, enzo, maar daar zat het helemaal bomvol met kinderen Ze konden me gelukkig niet onder controle houden, en ja ze sloegen me ook " Zei Uski.
Israël Lid
Aantal berichten : 51 Registration date : 05-01-09
Info over je dier leeftijd: 5 partner: - Diersoort: Raggi's Paradijsvogel
Onderwerp: Re: De pony's di jan 06, 2009 11:00 am
Ciro liep het verblijf binnen (Dat mag toch? Kinderboerderij?)
Hij Liep naar Harm en Uski en begon ze te aaien.
Mart Webmaster
Aantal berichten : 150 Registration date : 20-12-08
(ja, maar er zijn regels die aan het beginv an het verblijf hangen, kinderen MOETEN zich daaran houden .) Mart keek toe en liep naar Ciro. ''hallo jongeman. Wil jij deze lieve paardjes wat brood geven? allebei evenveel.''