Aantal berichten : 12 Registration date : 04-01-09
Info over je dier leeftijd: 8 jaar partner: - Diersoort: Grizzlybeer
Onderwerp: Vervelen zo jan 04, 2009 10:02 am
Diego liep rond door zijn verblijf. Hij voelde zich eenzaam en er waren geen speel mogelijkheden. Hij viel versufd neer. Ik moet weg hier, ik trek het niet meer dacht hij.
Yinthe Lid
Aantal berichten : 10 Registration date : 05-01-09
Danny kwam aangerend. Hij braakte op de grond bij het hek en leunde er vermoeid overheen. Doordat hij vrij lang was helde hij er een eind overheen en hij gleed weg op de gladde grond. Hij viel over het hek en raakte een rots, waarna er een Grizzlybeer aankwam die zijn nek brak en hem meesleurde.
Lotte Lid
Aantal berichten : 61 Registration date : 05-01-09
(Naam: Sarah Leeftijd: 30 Karakter: hysteries, look-a-like)
Sarah kwam aan rennen. Ze zag dat haar zoon Danny werd meegesleurd door zo'n hongerige beer. ''DANNY!!!!!! NEEE!!!!'', schreeuwde ze uit zodat het hele park het kon horen. Ze werd hysteries en ze pakte haar telefoon
Citaat :
''Ja hallo is dit 112'', zei Sarah tegen de man aan de andere kant. ''Ja met Sarah'' ''Mijn zoontje is net hier in de dierentuin in de berenkooi gevallen en op dit moment word hij meegesleurd door een beer'' ''Dus kan u komen met: HEEL HET POLITIEKORPS, HEEL HET BRANDWEERKORPS EN HEEL HET AMBULANCEKORPS'' ''NEE!!!'', zegt u ''u vind dat dat overdreven is!!!'' ''Nou ik zal u 1 ding zeggen u bent een vieze vuile **** man'', schreeuwde ze door de teleffoon heen en ze hing woedend op.
Ik kom eraan hoor schatje.
Diego Lid
Aantal berichten : 12 Registration date : 04-01-09
Info over je dier leeftijd: 8 jaar partner: - Diersoort: Grizzlybeer